в.о. декана – кандидат педагогічних наук, доцент Горбунова Каріне Маркарівна
decanatief@mnau.edu.ua
+38(0512) 70-93-46
Швидкий доступ:
- Заступники декана
- Допоміжний персонал
- Спеціальності
- Асоціація випускників
- Освітні програми та їх компоненти
- Фахові компетенції здобувачів вищої освіти
- Вільний вибір дисциплін здобувачами вищої освіти інженерно-енергетичного факультету
- Каталог вибіркових дисциплін
- Розклад проведення лекційних та практичних занять науковцями, підприємцями та фахівцями з виробництва
- Інформація для здобувачів
- Рейтингове оцінювання здобувачів вищої освіти
- Кафедри
- Науково-дослідна робота на факультеті
- Міжнародна співпраця
- Контакти
Заступники декана
– з навчальної роботи – кандидат технічних наук, доцент кафедри тракторів та сільськогосподарських машин, експлуатації і технічного сервісу Марченко Дмитро Дмитрович
marchenkodd@mnau.edu.ua
– з виховної роботи – кандидат технічних наук, доцент Грубань Василь Анатолійович
vasilgruban@ukr.net
– з наукової роботи –завідувач кафедри, кандидат технічних наук, доцент Садовий Олексій Степанович
sadovuyos@mnau.edu.ua
Голова науково-методичної комісії факультету – кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри електроенергетики, електротехніки та електромеханіки Мартиненко Володимир Олександрович.
martynenko@mnau.edu.ua
Допоміжний персонал
Диспетчер факультету – Голосна Ганна Василівна
Спеціаліст ІІ категорії – Зіневич Лариса Олександрівна
Спеціаліст І категорії – Польшина Валентина Миколаївна
Анкетування
Звіт про результати локального моніторингу ОП початкового рівня (короткий цикл) вищої освіти за спеціальністю 208 «Агроінженерія» 20 «Аграрні науки та продовольство» за 2020 календарний рік
Звіт про результати локального моніторингу ОП початкового рівня (короткий цикл) вищої освіти «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» за 2021 календарний рік
Звіт про результати локального моніторингу ОП початкового рівня (короткий цикл) вищої освіти за спеціальністю 208 «Агроінженерія» 20 «Аграрні науки та продовольство» за 2021 календарний рік
Звіт про результати локального моніторингу ОП початкового рівня (короткий цикл) вищої освіти за спеціальністю 208 «Агроінженерія» за 2022 календарний рік
Звіт про результати локального моніторингу ОП початкового рівня (короткий цикл) вищої освіти «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» за 2022 календарний рік
АНКЕТА для опитування потенційних роботодавців щодо необхідних вмінь, навичок та компетентностей (hard skills та soft skills) майбутніх випускників ОС 208 “Агроінженерія” початкового рівня (короткий цикл) вищої освіти
Анкета опитування викладачів ОС 208 “Агроінженерія” (Молодший бакалавр)
Анкета опитування здобувачів вищої освіти ОС 208 “Агроінженерія” (Молодший бакалавр)
Анкета опитування роботодавців ОС 208 “Агроінженерія” (Молодший бакалавр)
АНКЕТА для опитування потенційних роботодавців щодо необхідних вмінь, навичок та компетентностей (hard skills та soft skills) майбутніх випускників ОС 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» початкового рівня (короткий цикл) вищої освіти
Анкета опитування викладачів ОС 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» (Молодший бакалавр)
Анкета опитування здобувачів вищої освіти ОС 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» (Молодший бакалавр)
Анкета опитування роботодавців ОС 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» (Молодший бакалавр)
Спеціальності
Відповідно до Постанови КМУ № 266 від 26.04.15 р. спеціальності:
208 «Агроінженерія» (Agroengineering)
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» (Power engineering, electrical engineering and electromechanics)
015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» (Professional education (Agricultural production, processing of agricultural products and food technologies))
Досьє професії здобутої за напрямом підготовки 208 «Агроінженерія»
Інженер – фахівець, який здійснює інженерну діяльність. Інженери залучені, як правило, в усі процеси життєвого циклу технічних пристроїв, які є предметом інженерної справи, включаючи прикладні дослідження, планування, проектування, конструювання, розробку технології виготовлення, підготовку технічної документації, виробництво, наладку, випробування, експлуатацію, технічне обслуговування , ремонт і утилізацію пристрою і управління якістю.
Інженер повинен знати:
- Світову тенденцію розвитку механізованих технологій, техніки та організації виробництва і переробки аграрної продукції, технічного і технологічного сервісу;
- Рівні, зміст та критерії управління виробничо-технологічними ресурсами АПК;
- Методи проектування ресурсо заощаджуючих виробничих систем та принципи управління виробничими проектами в АПК;
- види альтернативних палив;
- систему показників ефективності використання ресурсів;
- методику виконання бізнес-плану;
вміти:
- оцінювати ресурсний потенціал аграрного формування та ефективність техніки у виробничих процесах;
- обґрунтовувати технологічні підстави та економічну доцільність кооперування;
- оцінювати ефективність взаємодії виробничо-технічних формувань;
- управляти матеріально-технічними та енергетичними ресурсами.
Професійні навички:
- наявність освітнього рівня з відповідного напряму підготовки, спеціальності;
- Здатність розв’язувати складні інженерні задачі і проблеми у сфері професійної діяльності з агроінженерії;
- Організувати особисту діяльність як складову колективної діяльності;
- Оцінювати соціальну значимість пропозицій щодо вдосконалення організації і технології виробництва, впровадження нової техніки;
- Формувати ділову атмосферу в трудовому колективі на правовій основі та демократичних засадах.
Професійно важливі риси:
- порядність;
- відповідальність;
- креативність;
- ініціативність;
- зібраність;
- комунікабельність;
- організованість;
- логічність мислення.
Місця роботи:
- Науковий співробітник.
- Інженер-дослідник із агроінженерії.
- Консультант (у певній галузі інженерної справи).
- Інженер-технолог (механіка).
- Інженер-конструктор (механіка).
Додаткові особливості:
Починати роботу за фахом краще під час навчання в університеті під час проходження виробничих практик, практик зі спеціалізації, переддипломних практик, практик з фаху на базі філій кафедр на виробництві, які представлені основними місцями працевлаштування фахівців.
Досьє професії здобутої за напрямом підготовки 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка»
Інженер-енергетик — це спеціаліст, який займається розробкою, виробництвом і експлуатацією систем теплового і енергетичного забезпечення. Інженери-енергетики працюють в котельнях, на ТЕЦ, на окремих електростанціях, в науково-дослідних інститутах по відповідним галузям, в проектних і будівельно-монтажних організаціях. Спеціаліст енергетик знає, скільки енергоресурсів необхідно тому чи іншому підприємству. Спеціаліст може прийняти рішення про технічне переобладнання компанії, про модернізацію існуючих систем енергозабезпечення. У відповідності з цим рішенням інженер-енергетик готує заявки на придбання необхідного обладнання, матеріалів, запасних частин, укладає договори на ремонт обладнання з підрядними організаціями.
Інженер-енергетик повинен знати:
- вимоги та способи підвищення технічного рівня та створення оптимізаційних математичних моделей елементів та систем електрообладнання;
- організацію робіт енергетичного господарства;
- режими роботи енергетичного устаткування;
- систему показників ефективності використання ресурсів;
- методику виконання бізнес-плану;
вміти:
розробляти електромеханічні пристрої та системи з вирішенням сучасних питань енергоресурсозбереження та використанням можливостей розрахункового проектування н основі оптимізаційних математичних моделей;
- оцінювати ресурсний потенціал аграрного формування;
- обґрунтовувати технологічні підстави та економічну доцільність кооперування;
- управляти матеріально-технічними та енергетичними ресурсами.
Професійні навички:
- наявність освітнього рівня з відповідного напряму підготовки, спеціальності;
- Здатність розв’язувати складні інженерні задачі і проблеми у сфері професійної діяльності з агроінженерії;
- Організувати особисту діяльність як складову колективної діяльності;
- Оцінювати соціальну значимість пропозицій щодо вдосконалення організації і технології виробництва, впровадження нової техніки;
- Формувати ділову атмосферу в трудовому колективі на правовій основі та демократичних засадах.
Професійно важливі риси:
- порядність;
- відповідальність;
- креативність;
- ініціативність;
- зібраність;
- комунікабельність;
- організованість;
- логічність мислення.
Місця роботи:
- Науковий співробітник.
- Інженер-дослідник із електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
- Консультант (у певній галузі інженерної справи).
- Науковий співробітник (галузь інженерної справи);
- Інженер-дослідник;
- Викладач вищого навчального закладу
Додаткові особливості:
Починати роботу за фахом краще під час навчання в університеті під час проходження виробничих практик, практик зі спеціалізації, переддипломних практик, практик з фаху на базі філій кафедр на виробництві, які представлені основними місцями працевлаштування фахівців.
Досьє професії здобутої за напрямом підготовки 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)»
Інженер – педагог – центральна фігура в навчальних закладах професійно-технічної освіти, фахівець, який здійснює інженерну та/або педагогічну діяльність.
Інженерно-педагогічна освіта – різновид освіти, що забезпечує підготовку фахових і загальнотехнічних дисциплін для закладів системи допрофесійної (навчально-виробничі комбінати, профільні класи загальноосвітніх шкіл, технічні ліцеї), професійно-технічної (вищі професійні училища, навчальні центри та відділи виробничого навчання промислових підприємств) та вищої професійної (вищі навчальні заклади 1–2 рівнів акредитації) освіти. Інженерно-педагогічна освіта має низку специфічних рис. По-перше, вона поєднує в собі педагогічні, інженерно-технічні та виробничо-технологічні компоненти. Інженерно-педагогічна освіта розвивається на межі інженерної та педагогічної освіти, при цьому є якісно новим видом знань, якому властиві взаємопроникнення однієї галузі знань в іншу, раціональна інтеграція психолого-педагогічних та інженерно-технічних складових у підготовці фахівця. По-друге, будучи частиною системи народної освіти, вона пов’язана з певною галуззю виробництва. Взаємодія навчально-виховного та виробничого процесів формує новий тип навчального процесу – виробничо-педагогічний. По-третє, специфіка інженерно-педагогічної освіти полягає у тісному взаємозв’язку із системою професійно-технічної освіти. З одного боку, система така освіта впливає (через своїх випускників) на якість підготовки робітничих кадрів у системі професійно-технічної освіти та ефективне функціонування цієї системи, з іншого – вона залежить від вимог навчального процесу в системі професійно-технічної освіти і повинна постійно коригувати підготовку випускників відповідно до її запитів.
Інженер – педагог повинен знати:
- світову тенденцію розвитку аграрного виробництва, переробки сільськогосподарської продукції та харчових технологій;
- рівні, зміст та критерії управління виробничо-технологічними ресурсами аграрного виробництва, переробки сільськогосподарської продукції та харчових технологій;
- основні категорії професійної педагогіки;
- напрями діяльності педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти та установ професійної (професійно-технічної) освіти;
- специфіку організації навчально-виховного процесу в закладах освіти;
- особливості використання сучасних освітніх технологій.
вміти:
- оцінювати ресурсний потенціал аграрного формування та ефективність техніки у виробничих процесах;
- керувати матеріально-технічними та енергетичними ресурсами аграрного виробництва, переробки сільськогосподарської продукції та харчових технологій;
- застосовувати знання методики викладання у закладах освіти для реалізації підготовки майбутніх інженерів;
- використовувати технічні знання та уміння в процесі педагогічної діяльністї у закладах професійної (професійно-технічної) освіти та установах професійної (професійно-технічної) освіти.
Професійні навички:
- здатність формувати і розвити професійні компетентності у здобувачів освіти, необхідні для професійної діяльності в галузі аграрного виробництва, переробки сільськогосподарської продукції та харчових технологій;
- спроможність до підготовки конкурентоздатних майбутніх фахівців на ринку праці;
- здатність орієнтуватися в складних ситуаціях, швидко приймати правильні рішення, розв’язувати складні інженерні задачі і проблеми у сфері професійної діяльності з агроінженерії;
- впровадження у навчально-виробничий процес досягнень науки, техніки, нових технологій, передового досвіду та інноваційних педагогічних технологій;
- здатність забезпечення контролю за дотриманням вимог щодо якості професійної (професійно-технічної) освіти;
- організувати особисту діяльність як складову колективної діяльності;
- формувати ділову атмосферу в трудовому колективі на правовій основі та демократичних засадах.
Професійно важливі риси:
- порядність;
- відповідальність;
- креативність;
- ініціативність;
- зібраність;
- комунікабельність;
- організованість;
- логічність мислення.
Місця роботи:
- викладач,
- педагог професійного навчання,
- майстр виробничого навчання,
- інструктор виробничого навчання,
- асистент майстра виробничого навчання,
- асистент викладача закладу професійної (професійно-технічної) освіти.
Додаткові особливості:
Для того щоб чітко конкретизувати перелік видів діяльності інженера-педагога в галузі аграрного виробництва, переробки сільськогосподарської продукції та харчових технологій, слід розглянути її навчально-процесуальні особливості в системі професійної освіти. Навчальний процес у професійно-технічних та закладах вищої освіти І-ІІ рівня акредитації здебільшого є навчально-виробничим, із розвинутою системою практикумів та різноманітних практик з виробничого навчання, з широким використанням лабораторно-практичних занять. Діяльність інженера-педагога передбачає всебічну підготовку як до практичного, так і до теоретичного навчання в цілому за спеціальністю, за дисциплінами професійного циклу (політехнічними, загальнопрофесійними та вузької спеціалізації), детермінованих конкретною професійною діяльністю визначеної сфери виробництва, що висуває підвищені вимоги щодо виробничо-технологічної підготовки такого фахівця.
Стандарти
015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» другий (магістерський) рівень вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» магістерського рівня вищої освіти ПРОЄКТ
208 «Агроінженерія» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
208 «Агроінженерія» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Освітні програми та їх компоненти
Освітні програми на 2024-2025 навчальний рік
Освітньо-професійна програма 141 “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” першого (бакалаврський) рівня вищої освіти, 2024-2025
Освітньо-професійна програма 141 “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” другого (магістерський) рівня вищої освіти, 2024-2025
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» першого (бакалаврський) рівня вищої освіти 2024
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» другого (магістерський) рівня вищої освіти 2024
Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Освітні програми на 2023-2024 навчальний рік
Освітньо-професійна програма 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти, 2023
Освітньо-професійна програма 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» другий (магістерський) рівень вищої освіти, 2023
Освітньо-професійна програма 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти, 2023
Освітньо-професійна програма 141 “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” першого (бакалаврський) рівня вищої освіти, 2023
Освітньо-професійна програма 141 “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” другого (магістерський) рівня вищої освіти, 2023
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» початкового рівня (короткий цикл) вищої освіти, 2023
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» першого (бакалаврський) рівня вищої освіти, 2023
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» другого (магістерський) рівня вищої освіти, 2023
Освітні програми на 2022-2023 навчальний рік
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
Освітньо-професійна програма 141 “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” першого (бакалаврський) рівня вищої освіти, 2022
Освітньо-професійна програма 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Освітні програми на 2021-2022 навчальний рік
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
Освітньо-професійна програма 141 “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” першого (бакалаврський) рівня вищої освіти, 2021
Освітньо-професійна програма 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Освітні програми на 2020-2021 навчальний рік
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
Освітньо-професійна програма 141 “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” першого (бакалаврський) рівня вищої освіти, 2020
Освітньо-професійна програма 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійні програми
Початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти – молодший бакалавр
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Агроінженерія» за спеціальністю 208 «Агроінженерія» за 2020 рік
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Агроінженерія» за спеціальністю 208 «Агроінженерія» за 2021 рік
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Агроінженерія» за спеціальністю 208 «Агроінженерія» за 2022 рік
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Агроінженерія» за спеціальністю 208 «Агроінженерія» за 2023 рік
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» за спеціальністю 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка від 2021 року
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» за спеціальністю 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка від 2022 року
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» за спеціальністю 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка від 2023 року
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти – бакалавр
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Агроінженерія» за спеціальністю 208 Агроінженерія
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» за спеціальністю 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» за спеціальністю 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)
Другий (магістерський) рівень вищої освіти – магістр
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Агроінженерія» за спеціальністю 208 Агроінженерія
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» за спеціальністю 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» за спеціальністю 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)»
Навчальні плани
Силабуси
2022-2023 навчальний рік
Силабус дисципліни Інженерна психологія
Силабус дисципліни Основи охорони праці та безпека життєдіяльності
Силабус дисципліни Основи керування автомобілем і безпека дорожнього руху
Силабус дисципліни Сільськогосподарські машини
Силабус дисципліни Трактори і автомобілі
Силабус дисципліни Вища математика
Силабус дисципліни Вступ до фаху
Силабус дисципліни Історія Української культури
Силабус дисципліни Комп`ютери та комп`ютерні технології
Силабус дисципліни Основи експлуатації машинно-тракторного парку
Силабус дисципліни Основи правознавства
Силабус дисципліни Психологія
Силабус дисципліни Технічне обслуговування та діагностика машино-тракторного парку
Силабус дисципліни Українська мова
Силабус дисципліни Фізичне виховання
Силабус дисципліни Іноземна мова за професійним спрямуванням
Силабус дисципліни Історія України
Силабус дисципліни Техногенна безпека
Силабус дисципліни Агротехнології
Силабус дисципліни Гідравліка
Силабус дисципліни Електромеханізація
Силабус дисципліни Тепловодопостачання в АПК
Силабус навчальної практики Механізація технологічних процесів, переробки та зберігання
Силабус навчальної практики Механізовані технології переробки та зберігання с.г. продукції
Силабус дисципліни Матеріалознавство і технологія конструкційних матеріалів
Силабус дисципліни Металорізальні верстати та системи
Силабус дисципліни Нарисна геометрія та інженерна та комп’ютерна графіка
Силабус дисципліни Прикладна механіка
Силабус дисципліни Теоретична механіка
Силабус Навчальна практика – Ознайомлювальна
Силабус Навчальна практика – Слюсарно-ремонтна
Силабус дисципліни Технологічна практика – Механіко-технологічна
Силабус дисципліни Механізовані технології виробництва та переробки сільськогосподарської продукції
Силабус дисципліни Основи екології
Силабус дисципліни Фізика
Силабус дисципліни Хімія
Силабус дисципліни Автоматизація технологічних процесів та систем автоматичного керування
Силабус дисципліни Альтернативна енергетика в АПК
Силабус дисципліни Безпека життєдіяльності
Силабус дисципліни Вимірювання електричних величин
Силабус дисципліни Гідравліка
Силабус дисципліни Джерела живлення електротехнічних установок в АПК
Силабус дисципліни Електричні машини й апарати
Силабус дисципліни Електромеханізовані системи та комплекси в АПК
Силабус дисципліни Електротехнічні системи та комплекси
Силабус дисципліни Електрофізичні методи обробки сільськогосподарської продукції
Силабус дисципліни Загальна хімія
Силабус дисципліни Інженерна екологія
Силабус дисципліни Інженерна та комп’ютерна графіка
Силабус дисципліни Інформаційні технології та комп’ютерна техніка
Силабус дисципліни Історія України та української культури
Силабус дисципліни Монтаж, наладка і експлуатація електрообладнання
Силабус дисципліни Основи енергозбереження
Силабус дисципліни Основи діагностування електрообладнання
Силабус дисципліни Основи економічної теорії
Силабус дисципліни Основи електричного освітлення та опромінення
Силабус дисципліни Основи електроніки, мікропроцесорної техніки
Силабус дисципліни Основи електропостачання
Силабус дисципліни Основи електротехніки, електричні вимірювання
Силабус дисципліни Основи електротехнології в АПК
Силабус дисципліни Основи охорони праці в галузі електричної інженерії
Силабус дисципліни Основи правознавства
Силабус дисципліни Системи технологій
Силабус дисципліни Українська мова за професійним спрямуванням
Силабус дисципліни Фізика
Силабус дисципліни Фізичне виховання
Силабус дисципліни Філософія
Силабус навчальна практика з організації ремонту електротехнічних систем та пристроїв
Силабус навчальна практика електро-слюсарна
Силабус практики навчально-виробнича на підприємстві
Силабус дисципліни Основи теплотехніки
Силабус дисципліни Тепловодопостачання в АПК
Силабус дисципліни Введення в спеціальність
Силабус дисципліни Вища математика
Силабус практики Електрозварювальна
Силабус дисципліни Іноземна мова (за професійним спрямуванням)
2021-2022 навчальний рік
Силабус Навчальна практика – Ознайомлювальна
Силабус Навчальна практика – Слюсарно-ремонтна
Силабус Технологічна практика – механіко-технологічна
Силабус дисципліни Електрофізичні методи обробки сільськогосподарської продукції
Силабус дисципліни Іноземна мова за професійним спрямуванням
Силабус дисципліни Механізовані технології виробництва та переробки сільськогосподарської продукції
Силабус дисципліни Механізовані технології зберігання сільськогосподарської продукції
Силабус дисципліни Основи екології
Силабус дисципліни Психологія
Силабус дисципліни Ремонт машино-тракторного парку
Силабус дисципліни Теоретична механіка
Силабус дисципліни Технічне обслуговування та діагностика машино-тракторного парку
Силабус дисципліни Фізика
Силабус дисципліни Агротехнології
Силабус дисципліни Вища математика
Силабус дисципліни Вступ до фаху
Силабус дисципліни Гідравліка
Силабус дисципліни Електромеханізація
Силабус дисципліни Інженерна психологія
Силабус дисципліни Історія України
Силабус дисципліни Історія Української культури
Силабус дисципліни Комп`ютери та комп`ютерні технології
Силабус дисципліни Матеріалознавство і технологія конструкційних матеріалів
Силабус дисципліни Металорізальні верстати та системи
Силабус дисципліни Навчальна практика – Механізовані технології переробки та зберігання сільськогосподарської продукції
Силабус дисципліни Нарисна геометрія та інженерна та комп’ютерна графіка
Силабус дисципліни Основи експлуатації машинно-тракторного парку
Силабус дисципліни Основи керування автомобілем і безпека дорожнього руху
Силабус дисципліни Основи охорони праці та безпека життєдіяльності
Силабус дисципліни Прикладна механіка
Силабус дисципліни Сільськогосподарські машини
Силабус дисципліни Тепловодопостачання в АПК
Силабус дисципліни Трактори і автомобілі
Силабус дисципліни Фізичне виховання
Силабус дисципліни Хімія
Силабус дисципліни Українська мова (за професійним спрямуванням)
Робочі програми
2022-2023 навчальний рік
Робоча програма дисципліни Комп`ютери та комп`ютерні технології
Робоча програма дисципліни Вища математика
Робоча програма дисципліни Іноземна мова за професійним спрямуванням
Робоча програма дисципліна Основи експлуатації машинно-тракторного парку
Робоча програма дисципліни Основи керування автомобілем і безпека дорожнього руху
Робоча програма дисципліни Основи охорони праці та безпека життєдіяльності
Робоча програма дисципліни Психологія
Робоча програма дисципліни Техногенна безпека
Робоча програма дисципліни Сільськогосподарські машини
Робоча програма дисципліни Трактори та автомобілі
Робоча програма дисципліни Агроінженерія
Робоча програма дисципліни Вступ до фаху
Робоча програма дисципліни Історія Української культури
Робоча програма дисципліни Технічне обслуговування та діагностика машинно-тракторного парку
Робоча програма дисципліни Українська мова
Робоча програма дисципліни Фізичне виховання
Робоча програма дисципліни Агротехнології
Робоча програма дисципліни Гідравліка
Робоча програма дисципліни Електромеханізація
Робоча програма дисципліни Тепловодопостачання в АПК
Робоча програма навчальної практики Механізація технологічних процесів, переробки та зберігання
Робоча програма навчальної практики Механізовані технології переробки та зберігання с.г. продукції
Робоча програма дисципліни Основи правознавства
Робоча програма дисципліни Матеріалознавство і технологія конструкційних матеріалів
Робоча програма дисципліни Металорізальні верстати та системи
Робоча програма дисципліни Нарисна геометрія та інженерна та комп’ютерна графіка
Робоча програма дисципліни Прикладна механіка
Робоча програма дисципліни Теоретична механіка
Робоча програма Навчальна практика – Ознайомлювальна
Робоча програма Навчальна практика – Слюсарно-ремонтна
Робоча програма Технологічна практика – Механіко-технологічна
Робоча програма дисципліни Механізовані технології виробництва та переробки сільськогосподарської продукції
Робоча програма дисципліни Основи екології
Робоча програма дисципліни Фізика
Робоча програма дисципліни Хімія
Робоча програма Навчальна практика електро-слюсарна
Робоча програма дисципліни Автоматизація технологічних процесів та систем автоматичного керування
Робоча програма дисципліни Безпека життєдіяльності
Робоча програма дисципліни Введення в спеціальність
Робоча програма дисципліни Вимірювання електричних величин
Робоча програма дисципліни Гідравліка
Робоча програма дисципліни Джерела живлення електротехнічних установок в АПК
Робоча програма дисципліни Електричні машини й апарати
Робоча програма дисципліни Електротехнічні системи та комплекси
Робоча програма дисципліни Електрофізичні методи обробки сільськогосподарської продукції
Робоча програма дисципліни Загальна хімія
Робоча програма дисципліни Інженерна екологія
Робоча програма дисципліни Інженерна та комп’ютерна графіка
Робоча програма дисципліни Інформаційні технології та комп’ютерна техніка
Робоча програма дисципліни Історія України та української культури
Робоча програма дисципліни Монтаж, наладка і експлуатація електрообладнання
Робоча програма дисципліни Основи економічної теорії
Робоча програма дисципліни Основи електричного освітлення та опромінення
Робоча програма дисципліни Основи електроніки, мікропроцесорної техніки
Робоча програма дисципліни Основи електропостачання
Робоча програма дисципліни Основи електротехніки, електричні вимірювання
Робоча програма дисципліни Основи електротехнології в АПК
Робоча програма дисципліни Основи енергозбереження
Робоча програма дисципліни Основи охорони праці в галузі електричної інженерії
Робоча програма дисципліни Основи правознавства
Робоча програма дисципліни Системи технологій
Робоча програма дисципліни Українська мова за професійним спрямуванням
Робоча програма дисципліни Фізика
Робоча програма дисципліни Фізичне виховання
Робоча програма дисципліни Філософія
Робоча програма навчальна практика з організації ремонту електротехнічних систем та пристроїв
Робоча програма практики навчально-виробничої на підприємствах
Робоча програма дисципліни Основи теплотехніки
Робоча програма дисципліни Тепловодопостачання в АПК
Робоча програма практики Електрозварювальна
2021-2022 навчальний рік
Робоча програма дисципліни Іноземна мова за професійним спрямуванням
Робоча програма дисципліни Основи екології
Робоча програма дисципліни Прикладна механіка
Робоча програма дисципліни Ремонт машино-тракторного парку
Робоча програма дисципліни Технічне обслуговування та діагностика машино-тракторного парку
Робоча програма дисципліни Техногенна безпека
Робоча програма дисципліни Технологічна практика – механіко-технологічна
Робоча програма дисципліни Фізичне виховання
Робоча програма дисципліна Основи експлуатації машинно-тракторного парку
Робоча програма дисципліни Фізика
Робоча програма дисципліни Агротехнології
Робоча програма дисципліни Вища математика
Робоча програма дисципліни Гідравліка
Робоча програма дисципліни Електрофізичні методи обробки сільськогосподарської продукції
Робоча програма дисципліни Інженерна психологія
Робоча програма дисципліни Історія України
Робоча програма дисципліни Історія Української культури
Робоча програма дисципліни Комп`ютери та комп`ютерні технології
Робоча програма дисципліни Матеріалознавство і технологія конструкційних матеріалів
Робоча програма дисципліни Металорізальні верстати та системи
Робоча програма дисципліни Механізовані технології виробництва та переробки сільськогосподарської продукції
Робоча програма дисципліни Механізовані технології зберігання сільськогосподарської продукції
Робоча програма Навчальна практика – Ознайомлювальна
Робоча програма Навчальна практика – Слюсарно-ремонтна
Робоча програма Навчальна практика
Робоча програма дисципліни Нарисна геометрія та інженерна та комп’ютерна графіка»
Робоча програма дисципліни Основи охорони праці та безпека життєдіяльності
Робоча програма дисципліни Психологія
Робоча програма дисципліни Теоретична механіка
Робоча програма дисципліни Тепловодопостачання в АПК
Робоча програма дисципліни Хімія
Робоча програма дисципліни Вступ до фаху
Робоча програма дисципліни Українська мова (за професійним спрямуванням)
Методичні рекомендації щодо проведення навчальних та виробничих практик
208 «Агроінженерія» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
Методичні рекомендації з навчальної практики слюсарно-ремонтна
Методичні рекомендації з навчальної практики з механізованих технологій переробки та зберігання сільськогосподарської продукції
Фахові компетенції здобувачів вищої освіти
Освітній ступень бакалавра з агроінженерії
Освітній ступень бакалавра з електроенергетика, електротехніки та електромеханіки
Освітній ступень бакалавра з професійної освіти (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)
Освітній ступень магістра з агроінженерії
Освітній ступень магістра з електроенергетика, електротехніки та електромеханіки
Освітній ступень магістра з професійної освіти (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)
Відповідно до статті 62 Закону України “Про вищу освіту” від 01.07.2014 №1556-VII здобувачі вищої освіти мають право на вибір навчальних дисциплін варіативної частини ОПП в межах 25% загальної кількості кредитів ECTS.
Прохання зареєструватися в деканаті із зазначенням обраних Вами навчальних дисциплін з метою формування академічних груп.
Вільний вибір дисциплін здобувачами вищої освіти інженерно-енергетичного факультету
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП “Агроінженерія”початкового рівня (короткий цикл) за спеціальністю 208 “Агроінженерія” 2022 р. вступу з обрання вибіркових компонент на I семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП “Агроінженерія”початкового рівня (короткий цикл) за спеціальністю 208 “Агроінженерія” 2022 р. вступу з обрання вибіркових компонент на II семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП “Агроінженерія”початкового рівня (короткий цикл) за спеціальністю 208 “Агроінженерія” 2022 р. вступу з обрання вибіркових компонент на III семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП “Агроінженерія”початкового рівня (короткий цикл) за спеціальністю 208 “Агроінженерія” 2022 р. вступу з обрання вибіркових компонент на IV семестр
Вибіркова дисципліна 1 курс 2 семестр ОС “Бакалавр”, спеціальність 208 “Агроінженерія”
Вибіркова дисципліна 2 курс 3 семестр ОС “Бакалавр”, спеціальність 208 “Агроінженерія”
Вибіркова дисципліна 2 курс 4 семестр ОС “Бакалавр”, спеціальність 208 “Агроінженерія”
Вибіркова дисципліна 3 курс 5 семестр ОС “Бакалавр”, спеціальність 208 “Агроінженерія”
Вибіркова дисципліна 3 курс 6 семестр ОС “Бакалавр”, спеціальність 208 “Агроінженерія”
Вибіркова дисципліна 4 курс 7 семестр ОС “Бакалавр”, спеціальність 208 “Агроінженерія”
Вибіркова дисципліна 4 курс 8 семестр ОС “Бакалавр”, спеціальність 208 “Агроінженерія”
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП молодший бакалавр спеціальності 141 “Електроенергетика електротехніка та електромеханіка” 2022 р. вступу з обрання вибіркових компонент на II семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП молодший бакалавр спеціальності 141 “Електроенергетика електротехніка та електромеханіка” 2021 р. вступу з обрання вибіркових компонент на IV семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності 141 “Електроенергетика електротехніка та електромеханіка” з обрання вибіркових компонент на ІІ семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності 141 “Електроенергетика електротехніка та електромеханіка” з обрання вибіркових компонент на III семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності 141 “Електроенергетика електротехніка та електромеханіка” з обрання вибіркових компонент на ІV семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності 141 “Електроенергетика електротехніка та електромеханіка” з обрання вибіркових компонент на V семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності 141 “Електроенергетика електротехніка та електромеханіка” з обрання вибіркових компонент на VI семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності 141 “Електроенергетика електротехніка та електромеханіка” з обрання вибіркових компонент на VII семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності 141 “Електроенергетика електротехніка та електромеханіка” з обрання вибіркових компонент на VIII семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Магістр спеціальності 141 “Електроенергетика електротехніка та електромеханіка” з обрання вибіркових компонент на I семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Магістр спеціальності 141 “Електроенергетика електротехніка та електромеханіка” з обрання вибіркових компонент на II семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності 015 “Професійна освіта” з обрання вибіркових компонент на Ⅱ семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності 015 “Професійна освіта” з обрання вибіркових компонент на Ⅲ семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності 015 “Професійна освіта” з обрання вибіркових компонент на Ⅳ семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності 015 “Професійна освіта” з обрання вибіркових компонент на Ⅴ семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності 015 “Професійна освіта” з обрання вибіркових компонент на Ⅵ семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності 015 “Професійна освіта” з обрання вибіркових компонент на Ⅶ семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності 015 “Професійна освіта” з обрання вибіркових компонент на Ⅷ семестр
Результат вільного вибору дисциплін здобувачами вищої освіти інженерно-енергетичного факультету
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності 141 “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” з обрання вибіркових компонент на II семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності 141 “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” з обрання вибіркових компонент на III семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності 141 “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” з обрання вибіркових компонент на IV семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності 141 “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” з обрання вибіркових компонент на V семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності 141 “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” з обрання вибіркових компонент на VI семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності 141 “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” з обрання вибіркових компонент на VII семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності 141 “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” з обрання вибіркових компонент на VIII семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності «208 «Агроінженерія» з обрання вибіркових компонент на II семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності «208 «Агроінженерія» з обрання вибіркових компонент на III семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності «208 «Агроінженерія» з обрання вибіркових компонент на IV семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності «208 «Агроінженерія» з обрання вибіркових компонент на V семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності «208 «Агроінженерія» з обрання вибіркових компонент на VI семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності «208 «Агроінженерія» з обрання вибіркових компонент на VII семестр
Анкетування здобувачів вищої освіти ОПП Бакалавр спеціальності «208 «Агроінженерія» з обрання вибіркових компонент на VIII семестр
Каталог вибіркових дисциплін
2020 рік
Каталог вибіркових дисциплін “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” перший (бакалаврський) рівень 2020-2021 н.р.
Каталог вибіркових дисциплін “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” магістерського рівня 2020-2021 н.р.
Каталог вибіркових дисциплін “Агроінженерія” молодші бакалаври 2020
2021 рік
Каталог вибіркових дисциплін 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти 2021-2022 н.р.
Каталог вибіркових дисциплін “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” молодші бакалаври 2021-2022 н.р.
Каталог вибіркових дисциплін “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” перший (бакалаврський) рівень 2021-2022 н.р.
Каталог вибіркових дисциплін “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” магістерського рівня 2021-2022 н.р.
Каталог вибіркових дисциплін “Агроінженерія” молодші бакалаври 2021
2022 рік
Каталог вибіркових дисциплін 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти 2022-2023 н.р.
Каталог вибіркових дисциплін “Агроінженерія” молодші бакалаври 2022-2023 н.р.
Каталог вибіркових дисциплін “Агроінженерія” бакалаври 2022-2023 н.р.
Каталог вибіркових дисциплін “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” молодші бакалаври 2022-2023 н.р.
Каталог вибіркових дисциплін “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” перший (бакалаврський) рівень 2022-2023 н.р.
Каталог вибіркових дисциплін “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” магістерського рівня 2022-2023 н.р.
2023 рік
Каталог вибіркових дисциплін “Агроінженерія” молодший бакалавр 2023-2024 н.р.
Каталог вибіркових дисциплін “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” перший (бакалаврський) рівень 2023-2024 н.р.
Каталог вибіркових дисциплін “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” магістерського рівня 2023-2024 н.р.
2024 рік
Каталог вибіркових дисциплін “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” першого (бакалаврський) рівня вищої освіти, 2024-2025
Каталог вибіркових дисциплін “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” другого (магістерський) рівня вищої освіти, 2024-2025
Презентації вибіркових дисциплін
Розклад проведення лекційних та практичних занять науковцями, підприємцями та фахівцями з виробництва
Розклад проведення лекційних та практичних занять науковцями, підприємцями та фахівцями з виробництва протягом 2022-2023 навчального року на інженерно-енергетичному факультеті
Розклад ведення лекційних та практичних занять науковцями, підприємцями та фахівцями з виробництва протягом 2021-2022 навчального року на інженерно-енергетичному факультеті
208 «Агроінженерія» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
208 «Агроінженерія» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
208 «Агроінженерія» другий (магістерський) рівень вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» другий (магістерський) рівень вищої освіти
015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Дуальна освіта
Наказ Міністерства освіти і науки України для впровадження пілотного проєкту з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти за обраними спеціальностями
Наказ про направлення на проходження індивідуального дуального навчання спеціальності 208 «Агроінженерія»
Наказ про направлення на проходження індивідуального дуального навчання спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка»
Рейтингове оцінювання здобувачів вищої освіти
Підсумкова атестація здобувачів вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» другий (магістерський) рівень вищої освіти
015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Кафедри
Тракторів та сільськогосподарських машин, експлуатації і технічного сервісу
завідувач кафедри
кандидат технічних наук, доцент
Грубань Василь Анатолійович
Агроінженерії
завідувач кафедри
кандидат технічних наук, доцент
Садовий Олексій Степанович
Загальнотехнічних дисциплін
в. о. завідувача кафедри
кандидат економічних наук, доцент
Полянський Павло Миколайович
Методики професійного навчання
завідувач кафедри
кандидат педагогічних наук, доцент
Горбунова Каріне Маркарівна
Електроенергетики, електротехніки та електромеханіки
завідувач кафедри
доктор технічних наук, професор
Ставинський Андрій Андрійович
Науково-дослідна робота на факультеті
На факультеті проводиться робота з розробки механізованих технологій одержання насіння овоче-баштанних культур і створення робочих органів машин для насінництва. Виконуються дослідження з вдосконалення робочих органів зернозбиральної техніки, використання альтернативних видів палив у сільському господарстві, застосування енергетичного модуля з використанням ґрунтового каналу, використання композиційних матеріалів у сільському господарстві. Велика робота проводиться з підвищення довговічності канатних блоків і працюючих з ними канатів, з електрогідравлічного очищення деталей основного обладнання глиноземного виробництва від технологічних відкладень.
Навчальний та науковий процес забезпечують понад 15 навчально-наукових лабораторій: конструювання енергоефективної сільськогосподарської техніки і технологій, механізації переробки та зберігання сільськогосподарської продукції, механізації виробничих процесів кормоприготування, гідравліки та сільськогосподарського водопостачання, моделювання технологічних процесів кукурудзозбиральних машин, будови тракторів та сільськогосподарських машин, випробування двигунів внутрішнього згорання, випробування металевих конструкцій, електроніки та мікросхемотехніки, енергетики та електротехнічних систем, теплотехніки та теплопостачання, електрики та електромагнетизму, технічного обслуговування машинно-тракторного парку, ремонту машин, інтерактивних методів навчання та мультимедійних засобів відображення технічної документації та ін.
У 2012 році на базі факультету відкрито єдиний в Україні стендовий полігон для спеціальності «Енергетика сільськогосподарського виробництва».
За результатами проведених досліджень ученими факультету видано 21 монографію та навчальні посібники, опубліковано близько 750 наукових статей, одержано понад 140 авторських свідоцтв на винаходи і патентів. Починаючи з 2000 року на факультеті проводиться ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з дисципліни «Взаємозамінність, стандартизація та технічні виміри».
Під час навчання студенти факультету отримують робочі професії слюсаря механоскладальних робіт, тракториста-машиніста, водія автомобіля категорії «В». На факультеті налагоджено тісний зв’язок з виробництвом, що дозволяє студентам закріплювати теоретичні знання в умовах філій кафедр. Серед них такі передові підприємства агропромислового комплексу, як ВАТ «Радсад» і ДП Племрепродуктор «Степове» Миколаївського району.
Міжнародна співпраця
На базі факультету щороку проходить міжнародна науково-практична конференція молодих учених, аспірантів і студентів «Перспективна техніка і технології». Постійними учасниками якої іноземні науковці з таких країн як: Білорусія, Польща, Чехія, Латвія, Республіка В’єтнам та ін.
Студенти факультету мають можливість пройти стажування за кордоном, зокрема у США, Великобританії, Франції, Данії, Швейцарії, Німеччині та інших країнах.
Сертифікати «Академічна доброчесність в університеті»
Сертифікати «Перша психологічна допомога в екстрених і кризових ситуаціях»
Інші сертифікати
Студентське самоврядування інженерно-енергетичного факультету
Левченко Анна – студентський декан інженерно-енергетичного факультету;
Єфіменко Дарина – заступник студентського декана;
Зінченко Дмитро – профорг;
Заярний Владислав – соціально – побутовий сектор;
Прядко Євгеній – науковий сектор;
Мінасян Каріна – навчальний сектор;
Тищенко Віталій – сектор дозвілля.
Рішення вченої ради інженерно-енергетичного факультету
2020-2021 навчальний рік
2021-2022 навчальний рік
2022-2023 навчальний рік
Відповідно до рішення вченої ради інженерно-енергетичного факультету від 26 вересня 2019 року протокол № 1 на інженерно-енергетичному факультеті створено Раду роботодавців, до складу якої ввійшли керівники провідних науково-дослідних установ та сільськогосподарських підприємств Півдня України.
Основною метою співпраці інженерно-енергетичного факультету із роботодавцями є координація діяльності здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних працівників та керівництва факультету, а також зацікавлених сторін щодо удосконалення та покращення якості підготовки майбутніх фахівців, забезпечення якості освітньої діяльності.
Склад ради роботодавців інженерно-енергетичного факультету
ГОЛОВА РАДИ РОБОТОДАВЦІВ:
Карпенко Микола Дмитрович – заступник директора навчально-науково-практичного центру Миколаївського національного аграрного університету.
ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ РАДИ РОБОТОДАВЦІВ:
Лагодієнко Володимир Вікторович – директор ПОП «Вікторія» Новобузького району Миколаївської області.
СЕКРЕТАР РАДИ РОБОТОДАВЦІВ:
Горбунова Каріне Маркарівна – декан інженерно-енергетичного факультету Миколаївського національного агарного університету.
ЧЛЕНИ РАДИ РОБОТОДАВЦІВ:
Галімов Сергій Миколайович – директор СГПП «Техмет-Юг» м. Миколаїва;
Громов Микола Вікторович – директор ФОП «Громов М.В.»;
Гордійчук Сергій Володимирович – головний інженер ПП «Курило»;
Хомут Володимир Петрович – директор ФГ «Агролайф» Миколаївського району Миколаївської області;
Логвінов Микола Юрійович – директор ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» м. Миколаїв.
План роботи роботодавців Інженерно-енергетичного факультету на 2024р.
м. Миколаїв, вул. Крилова, 17А
Навчальний корпус №2 Миколаївського національного аграрного університету
Аудиторії — 200, 201