Шановні здобувачі вищої освіти та науково-педагогічні працівники!
Науково-просвітницька лабораторія психолого-педагогічних інноваційних технологій розвитку особистості
Пропонує взяти участь у наступних заходах:
№ з/п | Тема тренінгу | Мета і завдання | Цільова аудиторія | Примітки |
---|---|---|---|---|
1. | «Життя в динаміці: як знайти баланс та використовувати можливості» (За запитом – цикл занять) |
– Розвинуток стійкісті до життєвих труднощів, формування навичок адаптації до змін у різних сферах життя. | Здобувачі вищої освіти, професорсько-викладацький склад | Лютий |
2. | «Профілактика психоемоційного виснаження в умовах воєнного стану» (За запитом – цикл занять) |
– Надання знань та практичних навичок для ефективної самопідтримки, психологічної стійкості та профілактики психоемоційного виснаження у складних умовах воєнного стану. | Здобувачі вищої освіти, професорсько-викладацький склад | Лютий |
3. | «Я – особистість» (За запитом – цикл занять) |
– Усвідомлення своїх сильних і слабких сторін; отримання позитивного зворотного зв’язку для зміцнення самооцінки. | Здобувачі вищої освіти | Березень |
4. | «Твоя прихована суперсила. Мистецтво розуміти інших» (За запитом – цикл занять) |
– Демонстрування важливості підтримки інших людей та розвиток емпатії, що сприяє підвищенню соціальної згуртованості. | Здобувачі вищої освіти | Березень |
5. | «Цінність і значимість навчання» (За запитом – цикл занять) |
– Підготовка учасників до ефективної роботи; навчити отримувати задоволення від навчального процесу; розвивати позитивне ставлення до предметів незалежно від особистісного ставлення до викладача; формування вміння долати труднощі, які виникають на шляху до посилення мотивації. | Здобувачі вищої освіти | Квітень |
6. |
«Активатори мотивації» (За запитом – цикл занять) |
– Отримання знань про природу тих, чи інших мотивів; навчання навикам управління своїми навчальними мотивами; пробудження і активізація самосвідомості; посилення внутрішньої мотивації. | Здобувачі вищої освіти | Квітень |
7. |
«Я – творець свого майбутнього» |
– Створення плану дій для досягнення навчальних та життєвих цілей. | Здобувачі вищої освіти | Травень |
8. |
«Як досягти мети» |
– Розвиток навичок постановки життєвих цілей і самовизначення в їх досягненні. | Здобувачі вищої освіти | Травень |
9. | «Я люблю життя!» (За запитом – цикл занять) |
– Профілактичні заходи до Всесвітнього дня запобігання самогубства (10 вересня) | Здобувачі вищої освіти | Вересень |
10. | «Ми – одна команда!» (За запитом – цикл занять) |
– Зміцнення згуртованості групи, вироблення позитивних стосунків між одногрупниками. | Здобувачі вищої освіти | Вересень |
11. | «STOP булінг» (За запитом – цикл занять) |
– Формування уявлення про слушні дії у випадку булінгу. | Здобувачі вищої освіти | Жовтень |
12. | «Торгівля людьми – рабство ХХІ ст..» (За запитом – цикл занять) |
– Поширення знань про проблему торгівлі людьми, її етапи, особливості. | Здобувачі вищої освіти | Жовтень |
13. | “Емоційний апгрейд, або як без драми розігнати внутрішні бурі“ (За запитом – цикл занять) |
– Удосконалення навичок розпізнавати, усвідомлювати та безпечно відреаговувати власні емоції, розвивати емоційний інтелект з метою уникнення драматизації у повсякденних ситуаціях. | Здобувачі вищої освіти, професорсько-викладацький склад | Жовтень |
14. | «Мої права закінчуються там, де порушуються особисті кордони іншої людини» (За запитом – цикл занять) |
– Профілактичні заходи в рамках акції «16 днів проти насильства» | Здобувачі вищої освіти | Листопад-грудень |
15. | «Як стати майстром стосунків: толерантні навички для молоді» (За запитом – цикл занять) |
– Розвиток комунікативних навичкок, покращення вміння взаємодіяти з однолітками та дорослими. | Здобувачі вищої освіти | Листопад-грудень |
16. | «Молодь за здоровий спосіб життя» (За запитом – цикл занять) |
– Формування здоров’язбережувальної компетентністі дотримання правил здорового способу життя | Здобувачі вищої освіти | Грудень |
17. | «Стрес під час воєнного стану, його профілактика та шляхи подолання» (За запитом – цикл занять) |
– підвищення психологічної грамотності щодо стресових ситуацій в умовах воєнного стану; – розвиток навичок концентрування уваги при стресі; – формування навичок саморегуляції для зняття негативних наслідків стресу; – здійснення профілактики стресових станів задля збереження свого психічного здоров’я. |
Здобувачі вищої освіти, професорсько-викладацький склад | Протягом року |
18. | «Ми за гендерну рівність» (За запитом – цикл занять) |
– розширити знання про проблему гендерних взаємовідносин у суспільстві, розкрити поняття “гендерні стереотипи”, сформувати неупереджене ставлення до представників обох статей; – розкрити прояви гендерної нерівності у різних сферах життя. |
Здобувачі вищої освіти | Протягом року |
19. | «Знайди свою унікальність: сяй на повну» (За запитом – цикл занять) |
– Розвиток позитивної самооцінки через усвідомлення власної унікальності та самоприйняття. | Здобувачі вищої освіти | Протягом року |
20. | «Самоповага: міф чи реальність?» (За запитом – цикл занять) |
– Профілактика девіантної поведінки | Здобувачі вищої освіти | Протягом року |
21. | «В житті є цінним кожне слово. В житті цінуймо кожну мить!» (За запитом – цикл занять) |
– Формування ціннісного ставлення учнівської молоді до життя та пошук внутрішніх і зовнішніх ресурсів. | Здобувачі вищої освіти | Протягом року |
22. | «Інтимні селфі в інтернеті – жарт чи небезпечний ризик?» (За запитом – цикл занять) |
– Удосконалення навичок безпеки в інтернеті | Здобувачі вищої освіти | Протягом року |
23. | «Ризикована сексуальна поведінка молоді» (За запитом – цикл занять) |
– навчання оцінювати ризик у життєвих ситуаціях, оцінювати рівень власної відповідальності. | Здобувачі вищої освіти | Протягом року |
24. | «Ефективне управління часом (тайм-менеджмент)» |
– Удосконалення навичок самоорганізації та свідомого управління часом | Здобувачі вищої освіти | Протягом року |
25. | « Запобігання конфліктам та розв’язання їх» (За запитом – цикл занять) |
– Удосконалення навичок конфліктології | Здобувачі вищої освіти | Протягом року |
26. | «Розвиток особистісної цілеспрямованості « (За запитом – цикл занять) |
– Формування механізмів особистісної цілеспрямованості; – розвиток особистісної цілеспрямованості. |
Здобувачі вищої освіти | Протягом року |
27. | «Подолання тривожності та страхів» (За запитом – цикл занять) |
– Поглиблення процесів саморозкриття, самосвідомості; – усвідомлення своїх страхів; – освоєння методів боротьби зі своїми тривогами і страхами. |
Здобувачі вищої освіти | Протягом року |
28. | «Кожен з нас – частинка суспільства» (За запитом – цикл занять) |
– Підтримка подальшого саморозкриття, самопізнання, розвиток «Я- концепції; усвідомлення своїх соціальних ролей (хто «Я» в цьому світі?); | Здобувачі вищої освіти | Протягом року |