завідувач кафедри
доктор економічних наук, професор
Полторак Анастасія Сергіївна
«Показник якості управління – звичайні люди, що роблять незвичайні речі»
П. Друкер
Кафедра менеджменту та маркетингу як самостійний підрозділ Миколаївського національного аграрного університету бере свій початок з 1996 року. Після реорганізації кафедри організацій виробництва та агробізнесу було створено кафедру аграрного менеджменту та права. Ініціатором створення і першим керівником кафедри був доктор економічних наук, професор Валентин Георгійович В’юн.
Згодом кафедру було перейменовано на кафедру менеджменту та маркетингу.
З 1998 по 2004 рік завідувачем кафедри був Казаков Сергій Олександрович. З 2004 по 2012 рік посаду завідувача кафедри обіймала кандидат педагогічних наук, доцент Лариса Миколаївна Каращук. Багатий досвід педагогічної роботи вона вміло передала молодим викладачам, приділяючи велику увагу розвитку та вдосконаленню усіх напрямів діяльності кафедри.
З 2012 року по 2021 рік посаду завідувача кафедри обіймав доктор економічних наук, професор В’ячеслав Васильович Клочан.
З 01 вересня 2021 року кафедру очолює доктор економічних наук, доцент Анастасія Сергіївна Полторак.
Полторак Анастасія Сергіївна – доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри
Федосєєва Ганна Степанівна – доктор економічних наук, доцент
Стамат Вікторія Михайлівна – кандидат економічних наук, доцент
Сухорукова Анна Леонідівна – кандидат наук з державного управління, доцент
Бурковська Анна Іванівна – доктор філософії (економіка), доцент
Льоткіна Тетяна Євгеніївна – лаборант
Арапенко Вікторія Ігорівна – лаборант
ПІБ науково-педагогічного працівника | Дні та час проведення | Аудиторія, посилання на ZOOM–конференцію |
Полторак Анастасія Сергіївна, д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри | Вівторок,
V пара, 15:05 |
Аудиторія: М215
https://mnau-edu-ua.zoom.us/j/4224073002?pwd=NzNuV3VEdnYxUkpzRTgyV2lwK2tBZz09 Ідентифікатор конференції: 422 407 3002 Код доступу: 2022 |
Стамат Вікторія Михайлівна, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри | Середа,
V пара, 15:05 |
Аудиторія: М206
https://mnau- edu-ua.zoom.us/j/89316739395?pwd =a21kV3MvZ3ZQMmgxT2RqelFlblV5UT09 Ідентифікатор конференції: 891 7470 0310 Код доступу: 2Jpecm |
Сухорукова Анна Леонідівна, канд. наук з держ. управління, доцент, доцент кафедри | Середа, V пара, 15:05 | Аудиторія: М207
https://mnau-edu-ua.zoom.us/j/86438328845?pwd=TkxjbitwdEEzVUtzcGJPcXJLYVhFUT09 Ідентифікатор конференції: 864 3832 8845 Код доступу: 843983 |
Бурковська Анна Іванівна, доктор філософії (економіка), доцент, доцент кафедри | Вівторок,
V пара, 15:05 |
Аудиторія: М220
https://mnau-edu-ua.zoom.us/j/6592629454?pwd=ZUsrcmRubmFBWmpQdW9XR2VDMkdmQT09 Ідентифікатор конференції: 659 262 9454
Код доступу: 2022 |
Федосєєва Ганна Степанівна, д-р екон. наук, доцент, доцент кафедри | Вівторок,
V пара, 15:05 |
Аудиторія: М213
https://us05web.zoom.us/j/87191138136?pwd=43k803mh0yRTCzR9anFRWHC446PJyJ.1 Ідентифікатор конференції: 871 9113 8136 Код доступу: VuaD38 |
ПІБ науково-педагогічного працівника | Назва наукового гуртка | Дні та час проведення | Посилання на ZOOM-конференцію |
Полторак Анастасія Сергіївна, д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри | Управління системою фінансово-економічної безпеки соціально-економічних систем різних рівнів функціонування | Четвер,
V пара, 15:05 |
Аудиторія М220
https://mnau-edu-ua.zoom.us/j/4224073002?pwd=NzNuV3VEdnYxUkpzRTgyV2lwK2tBZz09 Ідентифікатор конференції: 422 407 3002 Код доступу: 2022 |
Стамат Вікторія Михайлівна, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри | Актуальні питання маркетингу у кризових умовах розвитку держави | Вівторок,
V пара, 15:05 |
Аудиторія М206
https://mnau- edu-ua.zoom.us/j/89316739395?pwd =a21kV3MvZ3ZQMmgxT2RqelFlblV5UT09 Ідентифікатор конференції: 891 7470 0310 Код доступу: 2Jpecm |
Сухорукова Анна Леонідівна, канд. наук з державного управління, доцент, доцент кафедри | Управління персоналом в системі менеджменту підприємств, установ та організацій | Середа,
VI пара, 16:40 |
Аудиторія М207
https://mnau-edu-ua.zoom.us/j/86438328845?pwd=TkxjbitwdEEzVUtzcGJPcXJLYVhFUT09 Ідентифікатор конференції: 864 3832 8845 Код доступу: 843983 |
Бурковська Анна Іванівна, доктор філософії (економіка), доцент, доцент кафедри | Професійний менеджмент у кризових умовах розвитку держави | Понеділок,
V пара, 15:05 |
Аудиторія М220
https://mnau-edu-ua.zoom.us/j/6592629454?pwd=ZUsrcmRubmFBWmpQdW9XR2VDMkdmQT09 Ідентифікатор конференції: 659 262 9454 Код доступу: 2022 |
Федосєєва Ганна Степанівна, д-р екон. наук, доцент, доцент кафедри | ДНК Лідера | Понеділок, VI пара, 15:05
|
Аудиторія М213
https://us05web.zoom.us/j/86369089186?pwd=lcN7xbfrsGqRNTpaRbxn4fmaHF2yrH.1 Ідентифікатор конференції: 863 6908 9186 Код доступу: 5R7ntc |
Мета: оволодіння теоретико-методичними та практичними навиками у сфері організації та управління адміністративними процесами в організаціях.
Завдання: поглиблення знань щодо ролі адміністративного менеджменту як складової ефективного управління в організаціях, особливостей адміністративних процесів, розвитку лідерських якостей, таких як навички прийняття рішень, комунікації та управління конфліктами, що є важливими для успішного керівництва адміністративними командами, розвитку стратегічного мислення: аналізу адміністративних ситуацій, прийняття обґрунтованих рішень та впровадження стратегічних підходів до управління адміністративними завданнями.
Мета: формування у здобувачів вищої освіти професійних вмінь і навичок у сфері управління бізнесом та ознайомлення їх із складною структурою системи управління, діалектикою її розвитку розв’язання протиріч та конфліктів між цілями, засобами, підрозділами, працівниками.
Завдання: формування у здобувачів вищої освіти сучасного світогляду соціально-ринкової орієнтації; надання цілісної системи наукових знань у сфері теорії та практики управління бізнесом; розуміння процесу управління в системі бізнесу та його складових; розвиток вміння використовувати отриманні теоретичні знання в галузі управління бізнесом у практичних ситуаціях; забезпечення засвоєння основних заходів щодо вдосконалення управління бізнесом, оцінки та підвищення ефективності його функціонування.
Мета: формування практичних навичок з менеджменту у різних організаційно-правових формах господарювання та їх структурних підрозділах, поглиблення та закріплення теоретичних знань шляхом вміння працювати в команді та налагоджувати міжособистісну взаємодію при вирішенні професійних завдань, а також реалізовувати здатність планувати, організовувати, контролювати та оцінювати власну роботу.
Завдання: систематизація теоретичних знань, набутих під час навчання й застосування їх в практиці діяльності підприємств, організацій, установ тощо; демонстрація вміння описувати характеристики внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства (організації); набуття практичних навичок зі здійснення планування, організації, мотивації та контролю як основних функцій менеджменту; набуття практичних навичок зі здійснення ефективних комунікацій та прийняття рішень на підприємстві; оволодіння навичками командної роботи та лідерства з метою досягнення ефективної діяльності підприємств.
Мета: формування у здобувачів вищої освіти професійних вмінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в умовах виробництва.
Завдання: ознайомлення здобувачів вищої освіти з законодавством та нормативно-правовими актами у сфері управління, проблемами з питань управління на підприємствах, установах та організаціях; ознайомлення зі структурою управління в організаціях в процесі здійснення їх основної діяльності; здійснення аналізу управлінської звітності підприємств, установ та організацій; проведення аналізу ефективності роботи організацій; набуття навичок професійного спілкування, презентації отриманих результатів, аналізу проблем сфери управління; ознайомлення з особливостями управлінської звітності, формування системи організації, тощо.
Мета: набуття здобувачами вищої освіти практичного досвіду управлінської діяльності та закріплення й поглиблення набутих під час теоретичного навчання знань з теоретично-методичних аспектів управління персоналом підприємств, установ та організацій; здобуття навичок професійного спілкування, самостійної практичної роботи у сфері управління персоналом; ознайомлення з роботою кадрової служби.
Завдання: ознайомлення здобувачів вищої освіти з законодавством та нормативно-правовими актами у сфері управління персоналом, проблемами з питань управління персоналом на підприємствах, установах та організаціях; ознайомлення зі структурою управління персоналом в організаціях в процесі здійснення їх основної діяльності; здійснення аналізу кадрової звітності підприємств, установ та організацій; проведення аналізу ефективності кадрової роботи організацій; набуття навичок професійного спілкування, презентації отриманих результатів, аналізу проблем сфери управління персоналом; ознайомлення з особливостями управлінської звітності, формуванням системи організації.
Мета: досконале опанування науково-методичних знань та аналітико-розрахункових і управлінських навичок в сфері менеджменту в цілому та у розрізі його окремих функцій (планування, організації, мотивації та контролю) зокрема.
Завдання: надання знань з теорії та понятійного апарату менеджменту, сучасної системи поглядів на менеджмент, теоретичних знань та практичних навичок із застосування організаційних та методичних прийомів менеджменту, опанування властивостей компонентів системи менеджменту з позиції її цілісності, засвоєння порядку розробки, прийняття та реалізації управлінських рішень в умовах ринкової економіки.
Предмет: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів менеджменту, особливості прийняття та реалізації управлінських рішень в умовах ринкової економіки.
Мета: формування у здобувачів вищої освіти знань та комплексу практичних вмінь щодо прийняття управлінських рішень в системі забезпечення еколого-збалансованої діяльності господарських об’єктів на державному, регіональному та галузевому рівнях.
Завдання: формування уявлень про сутність екологічного менеджменту; вивчення концепцій, цілей, функцій екологічного управління; надання теоретичних знань та практичних навичок щодо застосування в практичній діяльності екологічного законодавства, стандартів, норм; ознайомлення з управлінськими рішеннями, їх класифікацією, процесом прийняття; вивчення загальних прийомів і методів, які використовують в екологічному менеджменті; дослідження формування і розвитку системи екологічного менеджменту; ознайомлення з державною політикою у сфері екологічного менеджменту.
Мета: набуття практичних навичок у вирішенні конфліктів, вмінь контролювати конфліктну ситуацію та позитивно сприймати конфлікт, прагматично його використовувати, а також пізнання психологічних особливостей суб’єктів управління, розуміння сутності психологічних механізмів прийняття рішень, групової динаміки, розвиток якостей керівника.
Завдання: вивчення сутності, природи конфліктів, їх видів та динаміки розвитку, засвоєння методичних засад виявлення основних елементів конфліктів у різних сферах соціальної взаємодії; вивчення механізмів виникнення конфліктів, моделей та стратегій поведінки у конфліктних ситуаціях, оволодіння правилами безконфліктної взаємодії, управління власною поведінкою; оволодіння методичними засадами проведення медіації, переговорного процесу як засобами врегулювання конфліктів; вивчення та оволодіння навичками розв’язання конфліктів у різних сферах людської взаємодії; засвоєння системи знань про основні поняття, категорії психології управління, її методологічні основи і методи, які застосовуються на практиці; оволодіння психологічними аспектами діяльності керівника організації як суб’єкта та об’єкта управління, а також психологічними аспектами взаємодії керівника із членами організації.
Мета: набуття практичних навичок у вирішенні конфліктів, вмінь контролювати конфліктну ситуацію та позитивно сприймати конфлікт, прагматично його використовувати, а також пізнання психологічних особливостей суб’єктів управління, розуміння сутності психологічних механізмів прийняття рішень, групової динаміки, розвиток якостей керівника.
Завдання: вивчення сутності, природи конфліктів, їх видів та динаміки розвитку, засвоєння методичних засад виявлення основних елементів конфліктів у різних сферах соціальної взаємодії; вивчення механізмів виникнення конфліктів, моделей та стратегій поведінки у конфліктних ситуаціях, оволодіння правилами безконфліктної взаємодії, управління власною поведінкою; оволодіння методичними засадами проведення медіації, переговорного процесу як засобами врегулювання конфліктів; вивчення та оволодіння навичками розв’язання конфліктів у різних сферах людської взаємодії; засвоєння системи знань про основні поняття, категорії психології управління, її методологічні основи і методи, які застосовуються на практиці; оволодіння психологічними аспектами діяльності керівника, організації як суб’єкта та об’єкта управління, а також психологічними аспектами взаємодії керівника із членами організації.
Мета: набуття теоретичних знань та практичних навичок у вирішенні конфліктів та вмінь контролювати конфліктну ситуацію, а також вмінь позитивно сприймати конфлікт і прагматично його використовувати.
Завдання: вивчення сутності, природи конфліктів, їх видів та динаміки розвитку; засвоєння методичних засад виявлення основних елементів конфліктів у різних сферах соціальної взаємодії; вивчення механізмів виникнення конфліктів, моделей та стратегій поведінки у конфліктних ситуаціях, оволодіння правилами безконфліктної взаємодії, управління власною поведінкою; оволодіння методичними засадами проведення медіації, переговорного процесу; вивчення методів прогнозування, попередження та профілактики конфліктів в організаціях та у будь-яких сферах людської взаємодії; вивчення та оволодіння навичками розв’язання конфліктів у різних сферах людської взаємодії.
Мета: формування сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу, набуття практичних навичок щодо просування товарів на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.
Завдання: вивчення сутності й видів маркетингу, теоретичних аспектів управління маркетингом; засвоєння методичних засад проведення маркетингових досліджень, сегментації промислового та споживчого ринків, вибору цільових ринків та позиціонування товару на ринку; засвоєння знань та набуття практичних навичок з формування ефективного комплексу маркетингу; засвоєння знань щодо розробки стратегії та планів маркетингу, контролю та організації маркетингової діяльності на підприємствах.
Мета: формування сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу туризму, набуття практичних навичок щодо формування попиту та просування туристичних продуктів на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів й забезпечення ефективної діяльності підприємств сфери туризму і рекреації.
Завдання: вивчення сутності маркетингу в туризмі, теоретичних аспектів управління маркетингом туризму; засвоєння методичних засад проведення маркетингових досліджень, сегментації ринків, вибору цільових ринків та позиціонування туристичних продуктів на ринку; засвоєння знань та набуття практичних навичок з розробки та формування ефективного комплексу маркетингу у сфері туризму; засвоєння знань щодо розробки планів маркетингу, контролю та організації маркетингової діяльності у фірмах сфери туризму.
Мета: формування сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу, набуття практичних навичок щодо просування послуг на ринку готельного і ресторанного бізнесу з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.
Завдання: вивчення сутності й видів маркетингу, теоретичних аспектів управління маркетингом; засвоєння методичних засад проведення маркетингових досліджень, сегментації споживачів ринків готельного і ресторанного бізнесу, вибору цільових ринків та позиціонування товару (фірми) на ринку; засвоєння знань та набуття практичних навичок з формування ефективного комплексу маркетингу; засвоєння знань щодо розробки стратегії та планів маркетингу, контролю та організації маркетингової діяльності на підприємствах готельного і ресторанного господарства.
Мета: оволодіння майбутніми фахівцями теоретичних знань та практичних навичок організації та проведення маркетингових досліджень, а також набуття знань та навичок щодо методології підготовки та реалізації інвестиційних проєктів, механізмом управління проєктами.
Завдання: формування у здобувачів вищої освіти цілісної уяви про систему маркетингових досліджень; засвоєння здобувачами вищої освіти категорійного апарату та методів, що використовується при здійсненні маркетингових досліджень, для отримання та обробки маркетингової інформації; опанування напрямами маркетингових досліджень; засвоєння здобувачами вищої освіти категорійного апарату в управлінні інвестиційними проєктами; розуміння специфіки планування, організації, реалізації інвестиційних проєктів та проєктного аналізу.
Мета: формування у майбутніх фахівців теоретичних і практичних знань з міжнародної маркетингової діяльності у сфері сервісу, необхідних для досягнення комерційних цілей у міжнародному сервісному бізнесі.
Завдання: формування у здобувачів вищої освіти цілісної уяви про специфіку міжнародної маркетингової діяльності на ринках послуг; визначення основних складових та особливостей побудови маркетингової політики підприємств на міжнародних ринках готельного і ресторанного бізнесу; розуміння специфіки комплексу маркетингу у міжнародній маркетинговій діяльності у сфері обслуговування; розробка міжнародних маркетингових стратегій на ринках готельного та ресторанного бізнесу.
Мета: досконале засвоєння майбутніми фахівцями науково-методичних знань та управлінських навичок в сфері менеджменту в цілому та у розрізі його окремих функцій (планування, організації, мотивації та контролю) зокрема.
Завдання: вивчення сучасної системи поглядів на менеджмент; вивчення теоретичних та методологічних основ менеджменту; засвоєння понятійного апарату дисципліни; вивчення принципів, методів, функцій та інструментарію в системі менеджменту; вивчення властивостей компонентів системи менеджменту з позиції її цілісності; засвоєння порядку розробки, прийняття та реалізації управлінських рішень в умовах ринкової економіки; засвоєння навичок організації систем управління.
Мета: досконале засвоєння майбутніми фахівцями науково-методичних знань та управлінських навичок в сфері менеджменту у туризмі в цілому та у розрізі його окремих функцій (планування, організації, мотивації та контролю) зокрема.
Завдання: ознайомлення з теоретичними основами менеджменту у туризмі, вивчення головних понять та категорій дисципліни; виявлення особливостей та основних підходів до прийняття управлінських рішень у туризмі; вивчення принципів, методів, функцій та інструментарію в системі менеджменту у туризмі; вивчення властивостей компонентів системи менеджменту у туризмі з позиції її цілісності; розкриття особливостей бізнес-етикету та ділового спілкування; ознайомлення зі шляхами забезпечення ефективного менеджменту у туризмі.
Мета: досконале засвоєння майбутніми фахівцями науково-методичних знань та управлінських навичок в сфері менеджменту готельного і ресторанного господарства в цілому та у розрізі його окремих функцій (планування, організації, мотивації та контролю) зокрема.
Завдання: ознайомлення з теоретичними основами менеджменту готельного і ресторанного господарства, вивчення головних понять та категорій дисципліни; виявлення особливостей та основних підходів до прийняття управлінських рішень; вивчення принципів, методів, функцій та інструментарію в системі менеджменту готельно-ресторанного господарства; вивчення властивостей компонентів системи менеджменту готельно-ресторанного господарства з позиції її цілісності; розкриття особливостей бізнес-етикету та ділового спілкування; ознайомлення зі шляхами забезпечення ефективного менеджменту в сфері готельно-ресторанного бізнесу.
Мета: опанування майбутніми фахівцями науково-методичних знань та управлінських навичок у сфері менеджменту ветеринарної медицині в цілому та у розрізі його окремих функцій (планування, організації, мотивації та контролю) зокрема, а також набуття вміння працювати в команді та налагоджувати міжособистісну взаємодію при вирішенні професійних завдань; ознайомлення з особливостями впровадження менеджменту у комерційній та державній ветеринарній медицині.
Завдання: вивчення сутності менеджменту, його принципів, законів, закономірностей, основних понять та сфер діяльності; оволодіння сучасними підходами до менеджменту (системний, ситуаційний, процесний) у ветеринарній медицині; демонструвати вміння описувати характеристики внутрішнього та зовнішнього середовища підприємств та організацій ветеринарної медицини; засвоєння суті та основних вимог до менеджера, його ролей та рівнів управління у ветеринарній медицині; засвоєння знань та набуття практичних навичок зі здійснення планування, організації, мотивації та контролю як основних функцій менеджменту у ветеринарній медицині, експертизі та гігієни; засвоєння знань та набуття практичних навичок зі здійснення ефективних комунікацій та прийняття рішень в установах ветеринарної медицини, санітарії, гігієни та експертизи; оволодіння навичками командної роботи та лідерства з метою досягнення ефективної діяльності підприємств ветеринарної медицини.
Мета: набуття теоретичних та практичних навичок з управління в галузях тваринництва та ведення маркетингової діяльності відповідно до сучасних вимог ринку України.
Завдання: опанування теоретичними основами менеджменту і маркетингу у тваринництві і навичками застосування цих знань у практичній діяльності; проведення маркетингових досліджень кон’юнктури ринку продукції тваринництва; оцінка ринкових можливостей підприємства; розробка комплексу маркетингу; складання плану маркетингу; застосування прийомів та методів управління на підприємстві; застосування прийомів вирішення конфліктних ситуацій; оцінка впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на підприємство.
Мета: набуття теоретичних та практичних навичок управління у харчовій галузі та ведення маркетингової діяльності відповідно до сучасних вимог ринку України.
Завдання: опанування теоретичних основ менеджменту і маркетингу у харчовій галузі; ознайомлення з організацією маркетингової діяльності на підприємствах харчової галузі; формування уявлень про маркетингові дослідження кон’юнктури ринку харчової продукції; ознайомлення з ринковими можливостями підприємств харчової галузі; набуття навичок зі складання плану маркетингу; освоєння прийомів та методів управління підприємством харчової галузі.
Мета: розкриття можливостей управлінського консалтингу і розробка рекомендацій щодо ефективного використання його потенціалу у розвитку реального бізнесу.
Завдання: розкриття змісту консалтингової діяльності та необхідності цієї діяльності для планування і організації успішного бізнесу; розгляд умов успішного консультування, усвідомлення технології надання консалтингових послуг; набуття навичок підготовки і проведення консалтингової діяльності.
Мета: формування у студентів комплексу знань і чіткої уяви про управління як сукупності засобів і методів забезпечення ефективного функціонування різних підприємств.
Завдання: ознайомлення здобувачів вищої освіти з основними питаннями теорії управління виробництвом; засвоєння поняття науки управління, її категорій, принципів і закономірностей процесів і явищ, які протікають в сфері виробництва; функцій і структури управління; особливостей його організації в старих і нових формаціях ринкової економіки; оволодіння економічними, організаційно-розпорядчими і соціально-психологічними методами управління; набуття уміння знаходити і узагальнювати кращій досвід вирішення управлінських проблем, втілювати його в життя; оволодіння знаннями по управлінню підприємництвом, маркетингом, фінансами, нововведеннями, природокористуванням, сучасною стратегією і практикою виходу підприємства на ринок.
Мета: засвоєння здобувачами вищої освіти теоретичних основ теорії та практики організації діяльності менеджерів в сучасних умовах, вивчення сукупності відносин, що виникають у сфері організації управлінської діяльності, з’ясування особливостей управлінської діяльності менеджерів як нової професії нашого часу.
Завдання: вивчення здобувачами вищої освіти теорії, вітчизняного й світового досвіду організації діяльності менеджерів та інших працівників апарату управління організаціями та їх структурними підрозділами.
Мета: формування сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу, набуття практичних навичок щодо просування товарів на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.
Завдання: вивчення основ маркетингу; засвоєння методичних засад проведення маркетингових досліджень, сегментації промислового та споживчого ринків, вибору цільових ринків та позиціонування товару на ринку; засвоєння знань та набуття практичних навичок з формування ефективного комплексу маркетингу; засвоєння знань щодо розробки планів маркетингу та організації маркетингової діяльності на підприємствах.
Мета: опанування майбутніми фахівцями науково- методичних знань та управлінських навичок у сфері менеджменту в цілому та у розрізі його окремих функцій (планування, організації, мотивації та контролю) зокрема, а також набуття вміння працювати в команді та налагоджувати міжособистісну взаємодію при вирішенні професійних завдань.
Завдання: вивчення сутності менеджменту, його принципів, законів, закономірностей, основних понять та сфер діяльності; вивчення історичних аспектів розвитку менеджменту як підгрунття здійснення сучасної моделі менеджменту, оволодіння сучасними підходами до менеджменту (системний, ситуаційний, процесний); здобути практичні навички опису характеристик внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства (організації); засвоєння суті та основних вимог до менеджера, його ролей та рівнів управління; засвоєння знань та набуття практичних навичок зі здійснення планування, організації, мотивації та контролю як основних функцій менеджменту; засвоєння знань та набуття практичних навичок зі здійснення ефективних комунікацій та прийняття рішень на підприємстві; оволодіння навичками командної роботи та лідерства з метою досягнення ефективної діяльності підприємств.
Мета: є формування сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі менеджменту та маркетингу туризму, набуття практичних навичок щодо реалізації своїх управлінських ідей та розробки й просування туристичних продуктів на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів й забезпечення ефективної діяльності підприємств сфери туризму.
Завдання:: вивчення теоретичних основ менеджменту в туризмі; оволодіння навичками системного та процесного підходу у менеджменті туризму; набуття навичок ефективного здійснення комунікацій та прийняття рішень у процесі реалізації управлінських ідей у сфері туризму; вивчення сутності основ маркетингу в туризмі, теоретичних аспектів управління маркетингом туризму; засвоєння методичних засад проведення маркетингових досліджень, сегментації ринків, вибору цільових ринків та позиціонування туристичних продуктів на ринку; засвоєння знань та набуття практичних навичок з розробки та формування ефективного комплексу маркетингу у сфері туризму; засвоєння знань щодо розробки планів маркетингу, контролю та організації маркетингової діяльності у фірмах сфери туризму.
Мета: оволодіння теоретико-методичними та практичними навиками у сфері здійснення наукових досліджень та формування критичного мислення.
Завдання: опанування наукових методів дослідження, включаючи формулювання гіпотез, збір та аналіз даних, експериментальні методи, опрацювання результатів та висновки; освоєння наукового процесу, включаючи визначення проблеми, постановку цілей та завдань, планування дослідження, збір та аналіз даних, інтерпретацію результатів; розвиток критичного мислення, а також здатності висувати обґрунтовані аргументи та приймати об’єктивні рішення на основі наукових даних; отримання практичного досвіду у проведенні дослідницької роботи, включаючи збір та аналіз даних, роботу з літературою, написання наукових текстів тощо.
Мета: досконале опанування аспірантами науково-методичних знань та аналітико-розрахункових і управлінських навичок в сфері, розробки, прийняття і реалізації управлінських рішень.
Завдання: опанування теоретичних знань з теорії прийняття управлінських рішень, засвоєння методичних підходів щодо аналізу та застосування методів обґрунтування й підготовки управлінських рішень, оволодіння навичками самостійного застосування апарату, комп’ютерної техніки та сучасного програмного забезпечення під час проведення економічного аналізу, пошуку та обґрунтуванні управлінських рішень.
Предмет: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів прийняття і реалізації управлінських рішень в умовах ринкової економіки.
Мета: оволодіння теоретико-методичними та практичними навиками у сфері призначення, структури та методики складання балансу, проведення оцінки статей балансу, їх використання у практичній фаховій діяльності, формування у здобувачів вищої освіти цілісної системи теоретичних знань з курсу; систематизація наявних теоретичних матеріалів, узагальнення нормативно-розпорядчих документів з організації та методики складання балансу.
Завдання: надання здобувачам вищої освіти знань щодо методики, алгоритму складання та оцінки статей балансу.
Мета: формування базових теоретичних знань про правове регулювання податкових відносин, податкову систему держави, податковий контроль та інші аспекти податкового права.
Завдання: формування системи теоретичних знань про податкове право; засвоєння основних податково-правових категорій та вміння орієнтуватися в масиві законодавства, що регулює податкові відносини; окреслення актуальних проблем податкового права та основних напрямів сучасних наукових досліджень із вказаних проблем; ознайомлення з видами податкового контролю, аналізу їх структури, визначення стадій та етапів, окреслення повноважень суб’єктів податкових правовідносин.
Мета: досконале опанування майбутніми фахівцями науково-методичних знань та аналітико-розрахункових і управлінських навичок в сфері сутності та основних принципів податкового менеджменту.
Завдання: надання здобувачам вищої освіти знань з теорії податкового менеджменту, теоретичних знань та практичних навичок із застосування організаційних та методичних прийомів податкового менеджменту, практичних навичок з нарахування та утримання різних видів податків.
Предмет: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів податкового менеджменту, особливості розрахунку та сплати до бюджетів податків та зборів з юридичних і фізичних осіб згідно з чинним законодавством України.
Об’єкт: система фінансово-економічних правовідносин, що виникають в процесі оподаткування окремих видів операцій суб’єктів господарювання.
Мета: набуття здобувачами вищої освіти практичного досвіду управлінської діяльності та закріплення й поглиблення набутих під час теоретичного навчання знань з теоретично-методичних аспектів функціонування системи управління, підприємств, установ та організацій; здобуття навичок професійного спілкування, самостійної практичної роботи у сфері управлінської діяльності; ознайомлення з конкретною роботою менеджерів, управлінців, керівників підрозділів.
Завдання: ознайомлення здобувачів вищої освіти з законодавством та нормативно-правовими актами у сфері управління, проблемами з питань управління на підприємствах, установах та організаціях; ознайомлення зі структурою управління в організаціях в процесі здійснення їх основної діяльності, організацією управління місцевого господарства; ознайомлення з веденням основної управлінської роботи місцевих підприємств, їх стратегією, особливостями функціонування; здійснення аналізу звітності підприємств, установ та організацій; проведення аналізу економічної ефективності роботи організацій; аналіз фінансової діяльності підприємства; набуття навичок професійного спілкування, презентації отриманих результатів, аналізу проблем сфери управління; ознайомлення з особливостями діяльності на різних ділянках роботи, а саме: у сфері стратегічного і оперативного планування, аналізу діяльності, забезпечення мотивації працівників, особливостями управлінської звітності, формування системи організації, тощо.
Мета: засвоєння систематизованих базових знань в області управління проектами та набуття навичок, необхідних для успішного управління проектами в організаціях різних сфер діяльності.
Завдання: вивчення основних понять в сфері проектного менеджменту; оволодіння методологією управління проектами; оволодіння інструментарієм управління проектами на різних стадіях його життєвого циклу на основі сучасного професійного програмного забезпечення.
Мета: досконале опанування майбутніми фахівцями теоретичних знань та формування професійних компетентностей щодо використання методів та інструментарію управління публічними фінансами.
Завдання: надання здобувачам вищої освіти теоретичних знань та практичних навиків у сфері публічних фінансів; поглиблення знань у сфері фінансового законодавства; набути вміння застосовувати на практиці положення фінансового законодавства, вирішувати дискусійні питання; набути знання з питань роботи державних фінансових органів.
Мета: набуття майбутніми фахівцями основних системних теоретичних і практичних знань з самоменеджменту, оволодіння практичними навичками з питань особистісного розвитку менеджера з урахуванням індивідуальних особливостей та поведінкових мотивів, які необхідні майбутньому керівнику при розв’язанні управлінських завдань і проблем.
Завдання: набуття теоретичних знань та практичних навичок визначення особистісних цінностей та цілей менеджера; управління саморозвитком особистості; розвинення навичок ефективного керівництва; здобуття компетентностей організації управлінської діяльності менеджерів різних рівнів; застосування сучасних принципів та напрямів наукової організації діяльності менеджера; формування у здобувачів вищої освіти сучасного світогляду соціально-ринкової орієнтації.
Мета: формування сучасного, на основі системного підходу, світогляду щодо створення, функціонування й еволюції організацій.
Завдання: набуття знань про теорію та практику функціонування організацій у мінливих умовах сучасного ринкового соціально-економічного середовища, про регулювання процесів, які в них відбуваються, у взаємозв’язку із зовнішнім середовищем; вивчення теоретико-методологічних засад створення й функціонування організацій; засвоєння основних методичних підходів до аналізу внутрішнього й зовнішнього середовища організацій; набуття вмінь побудови організаційних структур організацій різних типів; набуття навичок трансформації, створення іміджу й культури організацій.
Мета: формування у майбутніх фахівців теоретичних і практичних знань у сфері ведення міжнародної аграрної маркетингової діяльності, необхідних для досягнення комерційних цілей у міжнародному аграрному бізнесі.
Завдання: формування у здобувачів вищої освіти цілісної уяви про специфіку міжнародної маркетингової діяльності на аграрних ринках; засвоєння категорійного апарату, що використовується при здійсненні міжнародної маркетингової діяльності на аграрних ринках; формування системи знань про теоретичні засади аналізу міжнародного маркетингового середовища та оцінювання його привабливості для здійснення зовнішньоекономічної діяльності на аграрних ринках; засвоєння методів отримання та обробки маркетингової інформації у міжнародній діяльності; визначення основних складових та особливостей побудови маркетингової політики підприємства на міжнародних аграрних ринках; оволодіння навичками організації маркетингової товарної політики, маркетингової комунікаційної політики, маркетингової політики розподілу та реалізації маркетингової цінової політики на міжнародних аграрних ринках; оволодіння навичками розробки міжнародних маркетингових стратегій на аграрних ринках.
Мета: поглиблення теоретичних знань, оволодіння сучасними методологічними інструментами та практичними навичками для ефективного управління людськими ресурсами підприємств, установ і організацій в сучасному бізнес-середовищі.
Завдання: ознайомлення з теоретичними основами процесів та інструментів управління персоналом на основі обраних моделей реалізації функції персоналу; оволодіння навичками створення кадрових документів; формування навичок, необхідних для створення правил і процедур, пов’язаних із застосуванням кадрових документів.
Мета: досягнення всебічного глибокого розуміння природи і суті страхових правовідносин, підготовка до практичної діяльності, формування навичок реалізації страхових норм.
Завдання: ознайомлення з теоретичними та правовими засадами страхового права; формування системи знань про державне регулювання страхової діяльності; засвоєння знань щодо класифікації страхування та характеристики основних видів страхування.
Мета: оволодіння теоретико-методичними та практичними навиками у сфері страхових взаємовідносин в туризмі, вивчення сутності і форм прояву ризику, що сприятиме об’єктивній оцінці економічних процесів, розумінню суті, місця та значення страхування в туризмі для успішного управління цими процесами.
Завдання: надання здобувачам початкового рівня (короткий цикл) вищої освіти: знань з теорії страхування в туризмі; теоретичних знань та практичних навичок розробки та здійснення страхових операцій; практичних навичок з визначення сукупності заходів по ефективному страховому захисту в туризмі.
Мета: оволодіння теоретико-методичними та практичними навиками у сфері теорії організації, сучасного погляду (на основі системного підходу) до функціонування й еволюції організацій.
Завдання: надання здобувачам вищої освіти знань з теорії організації; теоретичних знань та практичних навичок про теорію та практику функціонування організацій у мінливих умовах сучасного ринкового соціально-економічного середовища, про регулювання процесів, які в них відбуваються у взаємозв’язку із зовнішнім середовищем; теоретичних знань у сфері основних організаційних теорій, створення й функціонування організацій практичних навичок з аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища організацій, побудови організаційних структур різних типів, набуття навичок трансформації, створення іміджу й культури організації.
Мета: формування у майбутніх фахівців сучасного управлінського мислення та системи теоретичних знань і практичних навичок щодо управління персоналом в організації.
Завдання: отримання знань щодо формування кадрової політики та системи управління персоналом організації; застосування сучасних підходів до визначення потреби в персоналі, організації набору і відбору працівників на посади; оволодіння навичками формування успішної команди, оцінювання та професійного розвитку працівників.
Мета: оволодіння комплексом знань і набуття умінь та навичок у галузі теорії і практики управління трудовими ресурсами в сучасних умовах розвитку суспільства. Ознайомлення здобувачів вищої освіти з різноманітними формами і методами управлінської діяльності.
Завдання: формування системи теоретичних і прикладних знань у галузі управлінської діяльності; оволодіння навичками самостійно розробляти заходи щодо вдосконалення системи управління трудовими ресурсами; ознайомлення з сучасними методами планування потреб у трудових ресурсах, організацією набору й відбору трудових ресурсів у конкретних умовах, атестуванням трудових ресурсів та використанням його результатів, оцінюванням ефективності та результативності управління трудовими ресурсами.
Мета: досконале опанування майбутніми фахівцями науково-методичних знань та аналітико-розрахункових і управлінських навичок в сфері сутності та основних принципів фінансового менеджменту.
Завдання: надання здобувачам вищої освіти знань з теорії фінансового менеджменту, теоретичних знань та практичних навичок із застосування організаційних та методичних прийомів фінансового менеджменту, практичних навичок у сфері здійснення фінансового менеджменту на підприємстві.
Предмет: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів фінансового менеджменту, особливості здійснення фінансового менеджменту на підприємстві.
Об’єктом є система фінансово-економічних правовідносин, що виникають в процесі здійснення фінансового менеджменту на підприємстві.
Мета: досконале опанування майбутніми фахівцями науково-методичних знань та аналітико-розрахункових і управлінських навичок в сфері забезпечення фінансово-економічної безпеки, її ролі та значення у економіці держави, досвіду гарантування економічної та фінансової безпеки держави.
Завдання: вивчення основ національної, економічної, фінансової безпеки держави, сутності податкової безпеки, основ валютної та бюджетної безпек, державного боргу та рівнів безпеки, інвестицій як джерела фінансової безпеки, фінансової безпеки банківської системи та фондового ринку, державних органів боротьби з фінансовими злочинами, зарубіжного досвіду забезпечення фінансової безпеки держави.
Мета: формування вміння майбутніх спеціалістів у сфері готельно-ресторанного бізнесу вирішувати практичні проблеми діяльності підприємства, спрямованої на зміцнення і розширення відносин із різними верстами суспільства, зміцнення його репутації, здійснення ділових комунікацій за допомогою PR-технологій.
Завдання: ознайомлення здобувачів вищої освіти з роллю й місцем PR-технологій у системі готельно-ресторанного бізнесу; визначення специфіки формування іміджу та PR-повідомлень підприємств готельного бізнесу; ознайомлення з проблемами використання, формування та розповсюдження PR-засобів; вивчення методів PR-роботи у формування іміджу компанії.
Науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту та маркетингу працюють над двома ініціативними НДР:
- «Управління системою фінансово-економічної безпеки соціально-економічних систем різних рівнів функціонування» (державний реєстраційний номер: 0121U113180, науковий кервник: д-р екон. наук, доцент А.С.Полторак).
- «Розвиток механізмів управління персоналом в системі менеджменту підприємств, установ та організацій» (державний реєстраційний номер: 0121U113813, науковий керівник: канд. наук з державного управління А.Л.Сухорукова).
У межах виконання зареєстрованих ініціативних НДР науково-педагогічними працівниками кафедри менеджменту та маркетингу опубліковано статті, що проіндексовано у міжнародних наукометричних базах даних Scopus та Web of Science, фахові статті та тези доповідей на конференціях Всеукраїнського та міжнародного рівня.
У виконанні зареєстрованих ініціативних НДР активну участь беруть і здобувачі вищої освіти, які навчаються на різних освітніх програмах університету. Так, під керівництвом НПП кафедри менеджменту та маркетингу 14 здобувачів вищої освіти підготували 9 наукових робіт для участі у II турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт, опубліковано понад 40 тез доповідей на конференціях міжнародного та Всеукраїнського рівня, у т.ч. Х Міжнародній науково-практичній конференції «Інформаційно-аналітичне забезпечення управління фінансово-економічною безпекою держави, регіону, суб’єктів господарювання в умовах Covid-19» (м. Харків, 18-19 листопада 2021 р.), ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні проблеми, пріоритетні напрямки та стратегії розвитку України» (м. Київ, 13 жовтня 2021 р.), ІІ Міжнародній студентській науковій конференції «Глобалізація наукових знань: міжнародна співпраця та інтеграція галузей наук» (м. Біла Церква, 22 жовтня 2021 р.), Міжнародній науково-практичній конференції «Економіка, освіта, технології в контексті глобальних викликів» (м. Черкаси, 23-24 вересня 2021 р.), V Міжнародна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених «Перспективи розвитку територій: теорія і практика» (Харків, 18-19 листопада 2021 року), Міжнародній науково-практичній конференції «Інноваційно-інвестиційний розвиток аграрної сфери – запорука продовольчої безпеки країни» (м.Миколаїв, 26-28 травня 2022 р.), V Всеукраїнській науково-практичній конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством» (Полтава, 14-15 квітня 2022 р.), III Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг» (Рівне, 25-26 лютого 2022 р.), V Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні» (Вінниця, 25 лютого 2022 р.), III Міжнародній науково-практичній Інтернет-конференції студентів, аспірантів та науковців «Економіко-правові студії» (м. Кропивницький, 30 березня 2022 р.), I Всеукраїнській науково-практичній конференції «Управління системою фінансово-економічної безпеки соціально-економічних систем різних рівнів функціонування» (Миколаїв, 16-18 листопада 2022 р.) та інших.
Активні здобувачі вищої освіти факультету менеджменту також взяли участь у міжнародному навчальному онлайн тренінгу на тему «Методи спрощеного програмного планування та автоматизація процесів планування діяльності підприємства за допомогою програми МАХ» (Університет прикладних наук Вайнштефан Тріздорф, Німеччина).
Крім того, 05-14 липня 2022 року науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту та маркетингу та здобувачі вищої освіти факультету менеджменту, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Менеджмент» спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, взяли участь у роботі міжнародної літньої школи у рамках проекту DAAD Nr.57514792 «Цифрова модернізація викладання в українських аграрних університетах» (Університет прикладних наук Вайенштефан-Трісдорф, Німеччина), що сприяло розвитку навичок використання цифрових інструментів для сучасного, орієнтованого на студента та мотивуючого викладання лекцій в університетах. Програма літньої школи містила наступні питання: орієнтоване на студента навчання, викладання та оцінювання; дизайн мислення; створення онлайн-курсу за допомогою H5P і Moodle; створення навчального та навчального відеоконтенту; інструменти візуалізації для створення різноманітного інтерактивного цифрового контенту; проєктне навчання з використанням концепцій STEM за допомогою цифрових технологій.
Науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту та маркетингу є керівниками наступних студентських наукових гуртків:
- Управління системою фінансово-економічної безпеки соціально-економічних систем різних рівнів функціонування (д-р екон. наук, доцент А.С.Полторак).
- Актуальні питання маркетингу у кризових умовах розвитку держави (канд.екон. наук, доцент В.М.Стамат).
- Управління персоналом в системі менеджменту підприємств, установ та організацій (канд. наук з держ. управління А.Л.Сухорукова).
- Особливості адміністративного менеджменту в умовах економічної нестабільності (асистент О.А.Лівандовська).
- Професійний менеджмент у кризових умовах розвитку держави (асистент А.І.Бурковська).
Для забезпечення навчальних дисциплін викладачами кафедри розроблено навчально-методичні комплекси та інше методичне забезпечення
Філії кафедри менеджменту та маркетингу
№ | Підприємство, організація, установа | Дата підписання | ПІБ представника | Юридична адреса |
1 | Братська селищна рада | 23.10.2021 | Собко Н.О. | Миколаївська обл., Воскресенький р-н, смт Братське, вул. Миру, буд. 104 |
2 | Воскресенька селищна рада | 15.11.2021 | Білозор Т.П. | Миколаївська область, Вітовський р-н, смт. Воскресенське, вул. Соборна, буд. 86 |
3 | Галицинівська сільська ОТГ | 24.10.2021 | Назар І.В. | Миколаївська область, Вітовський р-н, с. Галицинове, вул., Центральна, буд. 1 |
4 | Кривоозерська селищна рада | 23.10.2021 | Бузінський П.Г. | Миколаївська обл., Первомайський р-н, смт Криве Озеро, вул. 1 травня, буд. 15 |
5 | Мішково-Погорілівська сільська ОТГ | 23.10.2021 | Ботанін А.Л. | Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с.Мішково-Погорілове, вул.Миру, буд. 38 |
6 | Синюхино-Брідська сільська ОТГ | 23.10.2021 | Зубко О.О. | Миколаївська обл., Первомайський р-н, с. Синюхин Брід, вул. Центральна, буд. 14 |
7 | Шевченківська сільська ОТГ | 23.10.2021 | Пилипенко О.В. | Миколаївська область, Вітовський р-н, с. Шевченкове, вул. Шевченка, 32 |
8 | СТОВ «Авангард» Баштанського району | 15.03.2017 | Левицька В.І. | Миколаївська область, Баштанський район, с. Мар’ївка, вул. Миру, буд. 9 |
9 | ТОВ «С-РОСТОК» | 25.05.2017 | Садрідінов Р.Ш. | Миколаївська область, Миколаївський район, с. Іванківка, вул.. 8 Березня 18 |
10 | ТОВ «Ерідан-комерц» | 29.09.2021 | Дабагян А.В. | 54017, м. Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 40 |
11 | Веселинівська машинно-технологічна станція | 22.12.2022 | Кем А.В. | 57001, Миколаївська область, Вознесенський р-н, смт Веселинове, вул. Київська, буд. 23 |
12 | ТОВ «Даніч групп» | 04.05.2023 | Даніч О.О. | 54028, м. Миколаїв, вул. Херсонське Шосе, буд. 32, кв. 50 |
13 | Фермерське господарство «Васильок» | 19.05.2023 | Гаршина Євгена Вікторовича | 57140, Миколаївська область, Миколаївський район, село Іванівка, вул. Миру, буд. 29-А |
14 | ТОВ «Дніпрофарма» | 27.12.2023 | Кузьменко Ю. | 69114, м.Запоріжжя, вул. Сергієнко Василя/Вулиця Героїв 93-ї бригади, буд. 68/32, офіс 2 |
15 | СТОВ «Промінь» | 27.12.2023 | Ясевін С.Є. | 55320, Миколаївська область, село Воєводино, вулиця Лісова, будинок 1-а |
16 | ТОВ «Югстанкосервіс» | 12.04.2023 | Голіченко С. | 54040, м.Миколаїв, провулок 1-й Парниковий, 30 |
Меморандуми про співпрацю
№ | Підприємство, організація, установа | Дата підписання | ПІБ представника | Юридична адреса |
1 | Братська селищна рада | 23.10.2021 | Собко Н.О. | Миколаївська обл., Воскресенький р-н, смт Братське, вул. Миру, буд. 104 |
2 | Воскресенька селищна рада | 15.11.2021 | Білозор Т.П. | Миколаївська область, Вітовський р-н, смт. Воскресенське, вул. Соборна, буд. 86 |
3 | Галицинівська сільська ОТГ | 24.10.2021 | Назар І.В. | Миколаївська область, Вітовський р-н, с. Галицинове, вул., Центральна, буд. 1 |
4 | Кривоозерська селищна рада | 23.10.2021 | Бузінський П.Г. | Миколаївська обл., Первомайський р-н, смт Криве Озеро, вул. 1 травня, буд. 15 |
5 | Мішково-Погорілівська сільська ОТГ | 23.10.2021 | Ботанін А.Л. | Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с.Мішково-Погорілове, вул.Миру, буд. 38 |
6 | Синюхино-Брідська сільська ОТГ | 23.10.2021 | Зубко О.О. | Миколаївська обл., Первомайський р-н, с. Синюхин Брід, вул. Центральна, буд. 14 |
7 | Шевченківська сільська ОТГ | 23.10.2021 | Пилипенко О.В. | Миколаївська область, Вітовський р-н, с. Шевченкове, вул. Шевченка, 32 |
8 | Горохівська ОТГ | 05.03.2020 | Бійчук В.Л. | Миколаївська область, Снігурівський р-н, с. Горохівське, вул. Поштова, буд. 8 |
9 | ГО «Сила Єднання» | 30.09.2020 | Безмощук Т.П. | Миколаївська обл., Миколаївський р-н, смт. Ольшанське, вул. К.Ольшанського, буд. 20А |
10 | Широківська ОТГ | 11.10.2018 | Пересунько С.М. | Миколаївська область, Снігурівський р-н, с. Широке, вул. Шкільна, буд. 1 |
11 | Снігурівська ОТГ | 05.03.2020 | Голобля Л.М. | Миколаївська область, Снігурівський р-н, м. Снігурівка, вул. Жовтнева, буд. 124 |
12 | Bıçakçı Muammer | 04.10.2022 | Muammer Ipek | Gaybi Mah. Eski Mahkeme Cad. No. 15 Menemen, İzmir 35660. Menemen V.D.T.S. 11486758460 |
13 | Helvacı Hacı Amca | 06.10.2022 | Viktoriia Yerkesikli | Gaybi Mah. Eski Mahkeme Cad. No. 12 Menemen, İzmir 35660. Menemen V.D.T.S. 37448322890 |
14 | Şeref Ticaret | 10.10.2022 | Necla Yryilmaz | Gaybi Mah. Eski Mahkeme Cad. No. 1 Menemen, İzmir 35660. Menemen V.D.T.S. 29764955388 |
15 | Maral Ticaret | 11.10.2022 | Serhat Maral | Gaybi Mah. Eski Mahkeme Cad. No. 20 Menemen, İzmir 35660. Menemen V.D.T.S. 25475098482 |
16 | Electrik Elektronik Mühendisi | 12.10.2022 | Yusuf Atakul | Gaybi Mah. Eski Mahkeme Cad. No. 18 Menemen, İzmir 35660. Menemen V.D.T.S. 05434219155 |
17 | Czech university of life sciences Prague | 13.12.2021 | Petr Skleniçka | Kamycka 129, 165 00 Praha Suchdol |
18 | ISMA University of Applied Sciences | 03.04.2023 | Deniss Djakons | 1 Lomonosova Str., building 6, Riga, LV-1019 |
Договори про спільну діяльність
№ | Підприємство, організація, установа | Дата підписання | ПІБ представника | Юридична адреса |
1 | Братська селищна рада | 23.10.2021 | Собко Н.О. | Миколаївська обл., Воскресенький р-н, смт Братське, вул. Миру, буд. 104 |
2 | Воскресенька селищна рада | 23.10.2021 | Білозор Т.П. | Миколаївська область, Вітовський р-н, смт. Воскресенське, вул. Соборна, буд. 86 |
3 | Галицинівська сільська ОТГ | 24.10.2021 | Назар І.В. | Миколаївська область, Вітовський р-н, с. Галицинове, вул., Центральна, буд. 1 |
4 | Кривоозерська селищна рада | 23.10.2021 | Бузінський П.Г. | Миколаївська обл., Первомайський р-н, смт Криве Озеро, вул. 1 травня, буд. 15 |
5 | Мішково-Погорілівська сільська ОТГ | 23.10.2021 | Ботанін А.Л. | Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с.Мішково-Погорілове, вул.Миру, буд. 38 |
6 | Синюхино-Брідська сільська ОТГ | 23.10.2021 | Зубко О.О. | Миколаївська обл., Первомайський р-н, с. Синюхин Брід, вул. Центральна, буд. 14 |
7 | Шевченківська сільська ОТГ | 23.10.2021 | Пилипенко О.В. | Миколаївська область, Вітовський р-н, с. Шевченкове, вул. Шевченка, 32 |
8 | ТОВ «С-РОСТОК» | 25.05.2017 | Садрідінов Р.Ш. | Миколаївська область, Миколаївський район, с. Іванківка, вул.. 8 Березня 18 |
9 | ТОВ «Ерідан-комерц» | 18.10.2021 | Дабагян А.В. | м. Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, буд. 40 |
10 | Київський кооперативний інститут бізнесу і права | 07.06.2016 | Камінська Т.Г. | м. Київ, вул. Ломоносова 18 |
11 | СТОВ «Авангард» Баштанського району | 15.03.2017 | Левицька В.І. | Миколаївська область, Баштанський район, с. Мар’ївка, вул. Миру, буд. 9 |
12 | ТОВ «ЛОГРІС-ПРО» | 11.02.2019 | Баталов Ю.О. | м. Миколаїв, вул. Погранична, 242/22 |
13 | Управління соціального захисту населення Братської РДА | 19.02.2021 | Кравець Т.М. | Миколаївська область, СМТ Братське, вул., миру 104 |
14 | Чорноморський національний університет імені Петра Могили | 03.04.2017 | Коваль Г.В. | м. Миколаїв, вул., 68 Десантників 10 |
15 | Товариство з обмеженою відповідальністю «Джей Сольюшенс» | 10.10.2022 | Стріляний-Таранін І.В. | М.Київ, вул. Промислова, 2, Україна, 02088 |
16 | Товариство з обмеженою відповідальністю «Даніч Групп» | 17.04.2023 | Даніч О.О. | 54028, м. Миколаїв, вул. Херсонське Шосе, буд. 32, кв. 50 |
17 | Фізична особа-підприємець Слюсар Я.І. | 04.05.2023 | Слюсар Я.І. | 54000, м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 36 |
18 | Фермерське господарство «Васильок» | 19.05.2023 | Гаршина Євгена Вікторовича | 57140, Миколаївська область, Миколаївський район, село Іванівка, вул. Миру, буд. 29-А |
19 | Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпрофарма» | 23.11.2023 | Кузьменко Ю. | 69114, м.Запоріжжя, вул. Сергієнко Василя/Вулиця Героїв 93-ї бригади, буд. 68/32, офіс 2 |
20 | ФОП Лірніченко Валентина Василівна | 30.11.2023 | Лірніченко В.В. | 26000, Кіровоградська область, Новоукраїнський район, м. Новомиргород, пров. Іллінський, буд. 11 |
21 | Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «Промінь» | 27.12.2023 | Ясевін С.Є. | 55320, Миколаївська область, село Воєводино, вулиця Лісова, будинок 1-а |
22 | Підприємство Новобузького районного споживчого товариства «Райпромторг» | 07.03.2024 | Волкожа К.П. | 55601, Миколаївська область, Баштанський район, м. Новий Буг, вулиця Гагаріна, буд. 12 |
23 | Фермерське господарство Киричишин Віктор Миколайович | 07.03.2024 | Киричишин В. М. | 55601, Миколаївська область, Баштанський район, м. Новий Буг, вулиця Гагаріна, буд. 12 |
24 | Товариство з обмеженою відповідальністю «Югстанкосервіс» | 12.04.2023 | Голіченко С. | 54040, м.Миколаїв, провулок 1-й Парниковий, 30 |
Під керівництвом викладачів кафедри у різні роки підготовлено наукові роботи здобувачів вищої освіти, які зайняли призові місця у Всеукраїнських конкурсах студентських наукових та дипломних робіт:
Науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту та маркетингу разом зі здобувачами вищої освіти факультету менеджменту організовують та проводять екскурсії для учнів 9-11 класів шкіл Інгульського району.
Крім того в рамках профорієнтаційної роботи проводяться виїзді презентації Миколаївського національного аграрного університету. Під час виїздів відбувається спілкування учнів зі студентським активом університету щодо умов навчання, матеріально-технічної бази, культурно-мистецької та науково-дослідної діяльності університету.
Тренінг «Цілі без меж: будь на крок попереду»
Анотація: Тренінг спрямований на розвиток у випускників ліцеїв навичок стратегічного планування та формування довгострокових цілей, що дозволяють досягти успіху в різних сферах життя. У ході тренінгу учасники ознайомляться з техніками постановки цілей, розглянуть методи управління часом та самодисципліни, що допоможуть їм залишатися мотивованими та організованими. Під час інтерактивних вправ випускники сформулюють свої цілі на найближчий час та розроблять поетапний план їх досягнення. Тренінг допоможе зрозуміти важливість віри в свої сили та прийняття викликів як можливості для росту. Це шанс отримати практичні інструменти для досягнення особистих і професійних висот.
Тренінг проводять: Полторак А.С., д-р екон. наук, професор; Федосєєва Г.С., д-р екон. наук, доцент
Дата проведення тренінгу: кожна остання п’ятниця місяця
Час проведення тренінгу:15:00.
Для участі заповни електронну форму
У 2022 року заключено 5 меморандумів про співпрацю з іноземними компаніями «BIÇAKÇI MUAMMER», «HELVACI HACI AMCA», «ŞEREF TİCARET», «MARAL TİCARET», «Electrik Elektronik Mühendisi», які займаються виробництвом та продажом продуктів харчування, с/г техніки, іншого с/г приладдя, запасних частин, оптовою торгівлею будівельними матеріалами, електричними товарами та технікою. Представники даних компаній залучаються до організації освітнього процесу, обговорення освітніх програм, виконання спільних наукових досліджень.
Науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту та маркетингу регулярно проходять підвищення кваліфікації та стажування за кордоном, приймають участь у міжнародних конференціях, семінарах тощо.
- Полторак А.С. Університет прикладних наук Вайнштефан-Тріздорф (Німеччина). Сертифікат. Тема «Бізнес-планування» в межах проєкту DAAD № 57514792 «Digital Modernisation of Lecturing in Ukrainian Agricultural University». 14.09.2021. 180 годин.
- Полторак А.С. Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна. Сертифікат №133/2021. Міжнародний проєкт Модуль Жана Моне «Європейська інтеграція України в умовах Індустрії 4.0» (611674-EPP-1-2019-1-UA-EPPJMO-MODULE). 2021 рік. 114 год.
- Полторак А.С. Certificate recognizes the successful development of skills in automating enterprise planning process “Methods of simplified Program planning and automation of enterprise planning processes using the MAX software” at the University of Applied Weihenstephan-Triesdorf 11 April to 08 May 2022 (180 hours) in frame of the DAAD Project Nr. 57565498 “German-language courses (DSG) in East Central, Southeast and Eastern Europe as well as the Caucasus and Central Asia”. 180 годин.
- Бурковська А.І. Certificate recognizes the successful development of skills in automating enterprise planning process “Methods of simplified Program planning and automation of enterprise planning processes using the MAX software” at the University of Applied Weihenstephan-Triesdorf 11 April to 08 May 2022 (180 hours) in frame of the DAAD Project Nr. 57565498 “German-language courses (DSG) in East Central, Southeast and Eastern Europe as well as the Caucasus and Central Asia”. 180 годин.
- Сухорукова А.Л. Certificate recognizes the successful development of skills in automating enterprise planning process “Methods of simplified Program planning and automation of enterprise planning processes using the MAX software” at the University of Applied Weihenstephan-Triesdorf 11 April to 08 May 2022 (180 hours) in frame of the DAAD Project Nr. 57565498 “German-language courses (DSG) in East Central, Southeast and Eastern Europe as well as the Caucasus and Central Asia”. 180 годин.
- Стамат В.М. Certificate recognizes the successful development of skills in automating enterprise planning process “Methods of simplified Program planning and automation of enterprise planning processes using the MAX software” at the University of Applied Weihenstephan-Triesdorf 11 April to 08 May 2022 (180 hours) in frame of the DAAD Project Nr. 57565498 “German-language courses (DSG) in East Central, Southeast and Eastern Europe as well as the Caucasus and Central Asia”. 180 годин.
- Полторак А.С. Trainer’s certificate recognizes the successful development of trainer’s skills in digital tools using for a modern, student-centered and motivating lecturing at universities at the University of Applied Weihenstephan-Triesdorf 05-14 July 2022 (180 hours) in frame of the DAAD Project Nr. 57514792 “Digital Modernization of Lecturing in Ukrainian Agricultural Universities”.
- Сухорукова А.Л. Certificate recognizes the successful development of skills in automating enterprise planning process “Methods of simplified Program planning and automation of enterprise planning processes using the MAX software” at the University of Applied Weihenstephan-Triesdorf 11 April to 08 May 2022 (180 hours) in frame of the DAAD Project Nr. 57565498 “German-language courses (DSG) in East Central, Southeast and Eastern Europe as well as the Caucasus and Central Asia”.
- Бурковська А.І. Certificate recognizes the successful development of skills in automating enterprise planning process “Methods of simplified Program planning and automation of enterprise planning processes using the MAX software” at the University of Applied Weihenstephan-Triesdorf 11 April to 08 May 2022 (180 hours) in frame of the DAAD Project Nr. 57565498 “German-language courses (DSG) in East Central, Southeast and Eastern Europe as well as the Caucasus and Central Asia”.
- Полторак А.С. Trainer’s certificate participated successfully as a trainer from 22nd of August to 15th of September 2022 at the International Summer school Improving digital competences in virtual education: challenges in times of crisis of the University of Applied Sciences WeihenstephanTriesdorf (90 hours) in frame of the DAAD Project Nr. 57650509 „Digital Ukraine: Ensuring academic success in times of crisis (2022)“ and in the project “Adapted Life Sciences – online Studium für ukrainische Studierende”. 90 годин.
На кафедрі здійснюється підготовка студентів за спеціальністю 073 «Менеджмент» на денній та заочній формах навчання.
Рівень вищої освіти «Бакалавр»
Фах у дипломі: Бакалавр з менеджменту
Термін навчання: 3 роки 10 місяців.
Спеціальність передбачає підготовку фахівців, які здатні кваліфіковано: очолювати сучасне підприємство; працювати в державних структурах управління; приймати обґрунтовані управлінські рішення;ефективно реагувати на будь-які зміни; впроваджувати інноваційні концепції та системи менеджменту; використовувати інформаційно-комунікаційні технології управління.
Рівень вищої освіти «Магістр»
Фах у дипломі: Магістр з менеджменту, керівник підприємств, установ та організацій
Термін навчання: 1 рік 4 місяці.
Наші випускники – це висококваліфіковані фахівці, що працюють: керівниками підприємств; керівниками фінансових, економічних, адміністративних, обслуговуючих, аналітичних, інформаційних підрозділів; консультантами з управлінських та економічних питань; фахівцями з управління персоналом і трудовими відносинами; менеджерами з продажу та просування товару та ін.
Рівень кваліфікації випускників кафедри підтверджується їх конкурентоспроможністю на ринку праці.
вул. Георгія Гонгадзе 3а (Навчальний корпус №5), кабінет № 204 (2 поверх)