{{ message[today].type }}
Декан – доктор економічних наук, професор Шебаніна Олена В’ячеславівна
shebanina@mnau.edu.ua
+38(0512) 70-93-01
«Знання – головний інструмент управління»
Б. Гейтс
Швидкий доступ:
- Заступники декана
- Допоміжний персонал
- Спеціальності
- Спеціалізації
- Освітні програми спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа»
- Освітні програми спеціальності 073 «Менеджмент»
- Освітні програми спеціальності 242 «Туризм»
- Освітні програми спеціальності 122 «Комп’ютерні науки»
- Акредитація освітньо-професійної програми «Комп’ютерні науки» першого (бакалаврського) рівня
- Освітньо-наукова програма «Економіка» третього (освітньо-наукового) рівня
- Освітні програми та їх компоненти
- Фахові компетенції здобувачів вищої освіти
- Перелік навчальних дисциплін та обсяг у кредитах ECTS варіативної частини навчального плану з підготовки здобувачів вищої освіти
- Розклад проведення лекційних та практичних занять науковцями, підприємцями та фахівцями з виробництва
- Рейтингове оцінювання здобувачів вищої освіти
- Кафедри
- Науково-дослідна робота на факультеті
- Міжнародна співпраця
- Контакти
Заступники декана
– з навчальної роботи – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри економічної кібернетики, комп’ютерних наук та інформаційних технологій Тищенко Світлана Іванівна
– з виховної роботи – кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки підприємств Христенко Ольга Андріївна
– з науково-дослідної роботи – кандидат економічних наук, доцент кафедри готельно-ресторанного бізнесу та організації бізнесу Іваненко Тетяна Яківна
Голова науково-методичної комісії факультету – кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки підприємств Табацкова Ганна В’ячеславівна.
Допоміжний персонал
Спеціаліст І категорії – Руснак Світлана Юріївна
Спеціаліст І категорії заочної форми навчання – Рева Лариса Анатоліївна
reva@mnau.edu.ua
70-93-44
Спеціаліст І категорії – Абдуллаєва Аджирє Рінатівна
Спеціальності
Освітня кваліфікація:
– Молодший бакалавр менеджменту (1 рік 10 місяців)
– Бакалавр менеджменту (3 роки 10 місяців)
– Магістр менеджменту (1 рік 4 місяці)
Спеціальність передбачає підготовку фахівців, які здатні кваліфіковано:
очолювати сучасне підприємство, організацію, установу; структуровано управляти змінами бізнес-процесів й приймати обґрунтовані управлінські рішення; розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі професійної діяльності; впроваджувати інноваційні концепції та системи менеджменту; використовувати інформаційно-комунікаційні технології управління.
Наші випускники – це висококваліфіковані фахівці, що працюють:
фахівцями у сферах операційного менеджменту, продажу та маркетингу, управління бізнес-процесами та персоналом, менеджерами з адміністративної роботи, логістики, зовнішньоекономічної діяльності, управління проєктами, фахівцями з економічних питань, ефективного підприємництва та агробізнесу, керівниками підприємств та організацій, фінансових, економічних, адміністративних, обслуговуючих, аналітичних, інформаційних підрозділів; консультантами з управлінських та економічних питань.
Форми навчання: денна, заочна.
Освітня кваліфікація:
- Бакалавр з публічного управлінні та адміністрування (3 роки 10 місяців)
- Магістр управитель з адміністративної діяльності (1 рік 4 місяці)
Спеціальність готує управлінську еліту відповідно до європейських стандартів на принципах «GoodGovernance» – гарного «належного» управління, забезпечує публічний сектор висококваліфікованими фахівцями муніципального, регіонального, загальнодержавного та міжнародного рівня, формує нове покоління управлінців, які мають глибокі знання, вміють системно та інноваційно мислити, приймати ефективні рішення, керуватися принципами гуманності та ставати на захист громадських інтересів.
Наші випускники – це висококваліфіковані фахівці, що працюють:
експертами із економічних, політичних, соціальних питань та децентралізації; представниками України в міжнародних організаціях з питань місцевого самоврядування та сталого розвитку; аналітиками, радниками та консультантами з питань економічної ефективності, соціальної відповідальності бізнесу, децентралізації; менеджерами підприємств, установ, організацій; спеціалістами державної служби; керівниками прес-служб; HR-менеджерами; PR-менеджерами та ін.
Форми навчання: денна, заочна.
Освітня кваліфікація:
– Бакалавр з економіки (3 роки 10 місяців).
Спеціальність передбачає підготовку фахівців, які здатні кваліфіковано:
розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в економічній сфері, які характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, що передбачає застосування теорій та методів економічної науки.
Наші випускники – це висококваліфіковані фахівці, що працюють:
економістами, спеціалістами департаментів з економічного розвитку та регіональної політики різних рівнів управління, економістами зі збуту та просування товарів, зовнішньоекономічної діяльності, міжнародної торгівлі, планування, фінансової роботи, ціноутворення, оглядачами (консультантами) з економічних питань, аналітиками з дослідження товарного ринку, економічними радниками та ін.
Форми навчання: денна.
Освітня кваліфікація:
- Бакалавр з готельно-ресторанної справи (3 роки 10 місяців)
- Магістр з готельно-ресторанної справи (1 рік 4 місяці)
Спеціальність передбачає підготовку фахівців, які здатні кваліфіковано:
здійснювати ефективну сервісну і виробничо-технологічну діяльність в сфері готельно-ресторанного бізнесу, приймати та реалізовувати нестандартні рішення у господарській діяльності, організовувати виробництво і обслуговування у закладах готельного і ресторанного господарства на рівні міжнародних стандартів, удосконалювати форми і методи обслуговування.
Наші випускники – це висококваліфіковані фахівці, що працюють:
керівниками, адміністраторами, метрдотелями, фахівцями з матеріально-технічного забезпечення, рестораторами, готельєрами, менеджерами залу, фахівцями з гостинності, ресторанної справи, організації дозвілля та санаторно-курортної справи, фахівцями з конференц-сервісу, івент-менеджерами.
Форми навчання: денна, заочна.
Освітня кваліфікація:
– Молодший бакалавр з туризму (1 рік 10 місяців)
– Бакалавр з туризму (3 роки 10 місяців)
Спеціальність передбачає підготовку фахівців, які здатні кваліфіковано:
працювати у туроператорському та турагентському секторі, маркетингових та консалтингових підприємствах туристичного профілю, а також створювати свої туристичні фірми
Наші випускники – це висококваліфіковані фахівці, що працюють:
туристичними агентами, фахівцями з туристичного обслуговування, організаторами подорожей (екскурсій), екскурсоводами, фахівцями з організації дозвілля, фахівцями з розвитку спеціалізованого туризму (сільського, зеленого, екотуризму)
Форми навчання: денна, заочна.
Освітня кваліфікація:
– Молодший бакалавр з комп’ютерних наук (1 рік 10 місяців)
– Бакалавр з комп’ютерних наук (3 роки 10 місяців)
Спеціальність передбачає підготовку фахівців, які здатні кваліфіковано:
розв’язувати складні задачі, пов’язані з моделюванням, проектуванням, розробкою та супроводом інформаційних систем і технологій, а також інтелектуальних систем аналізу та обробки даних на практичному рівні професійної діяльності
Наші випускники – це висококваліфіковані фахівці, що працюють:
Бізнес-аналітиками, аналітиками комп’ютерних систем, менеджерами проектів, розробниками інтелектуальних та інформаційних систем, системними архітекторами, програмістами Java, C#, PHP, спеціалістами з QualityControl, QualityAssurance, розробниками та адміністраторами баз даних MySQL, Oracle, системними адміністраторами, тестувальниками.
Форми навчання: денна, заочна.
Освітні програми та їх компоненти
Відповідно до ст. 1 «Основні терміни та їх визначення» Закону України «Про вищу освіту» освітня (освітньо-професійна чи освітньо-кваліфікаційна) програма – це система освітніх компонентів на відповідному рівні вищої освіти в межах спеціальності, що визначає вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за цією програмою, перелік навчальних дисциплін і логічну послідовність їх вивчення, кількість кредитів ЄКТС, необхідних для виконання цієї програми, а також очікувані результати навчання, якими повинен оволодіти здобувач відповідного ступеня вищої освіти. Навчання здобувачів вищої освіти факультету менеджменту МНАУ відбувається за наступними освітніми програмами:
Освітньо-професійна програма підготовки здобувачів вищої освіти «Менеджмент» початкового рівня (короткого циклу) вищої освіти за спеціальністю 073 «Менеджмент»
Освітньо-професійна програма підготовки здобувачів вищої освіти «Туризм» початкового рівня (короткого циклу) вищої освіти за спеціальністю 242 «Туризм та рекреація»
Освітньо-професійна програма підготовки здобувачів вищої освіти «Економіка» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 051 «Економіка»
Освітньо-професійна програма підготовки «Менеджмент» першого («бакалаврського») рівня вищої освіти за спеціальністю 073 «Менеджмент»
Освітньо-професійна програма «Готельно-ресторанна справа» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа»
Освітньо-професійна програма «Туризм» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 242 «Туризм та рекреація»
Освітньо-професійна програма «Публічне управління та адміністрування» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування»
Освітньо-професійна програма підготовки «Менеджмент» другого («магістерського») рівня вищої освіти за спеціальністю 073 «Менеджмент»
Освітньо-професійна програма підготовки «Публічне управління та адміністрування» другого («магістерського») рівня вищої освіти за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування»
Проєкти освітньо-наукових програм
Проєкт для громадського обговорення освітньо-наукової програми «Економіка» підготовки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» за спеціальністю 051 «Економіка»
Проєкт для громадського обговорення освітньо-наукової програми «Економіка» підготовки доктора філософії третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» за спеціальністю 051 «Економіка»
Проєкт для громадського обговорення освітньо-наукової програми «Комп’ютерні науки» підготовки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 12 «Інформаційні технології» за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки»
Проєкт для громадського обговорення освітньо-наукової програми «Туризм і рекреація» підготовки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 24 «Сфера обслуговування» за спеціальністю 242 «Туризм і рекреація»
Проєкт для громадського обговорення освітньо-наукової програми «Публічне управління та адміністрування» підготовки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування» за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування»
Проєкт для громадського обговорення освітньо-наукової програми «Публічне управління та адміністрування» підготовки другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування» за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування»
Дуальна освіта як нова, більш гнучка форма організації професійного навчання впроваджена та активно використовується на факультеті менеджменту МНАУ. Дуальність як методологічна характеристика професійної освіти передбачає узгоджену взаємодію освітньої та виробничої сфери з підготовки спеціалістів певного фаху в рамках організаційно-відмінних форм навчання.
Основне завдання упровадження елементів дуальної форми навчання – усунути основні недоліки традиційних форм і методів навчання майбутніх фахівців, подолати розрив між теорією і практикою, освітою й виробництвом, та підвищити якість підготовки кваліфікованих кадрів із урахуванням вимог стейкхолдерів у рамках нових сучасних форм навчання.
- ТОВ “Дніпрорегіонгаз” м. Миколаїв;
- ТОВ «АВТОДИСТРИБ’ЮШН КАРГО ПАРТС» м. Київ;
- ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» м. Миколаїв;
- Агенство з нерухомості “NIKA” м. Миколаїв;
- Філія «Миколаївське регіональне управління» Публічного акціонерного товариства комерційного банку «Приватбанк»;
- ФГ «Люкс-Агро» м. Нова Одеса;
- ФГ «Сапфір-5» Новоодеського району;
- ФГ “Органік СІСТЕМС” Вітовський район;
- ФГ «Добробут» Єланецького району, Миколаївської області;
- ПП «ОНІКС-ОПТ» Вітовського району;
- ТзДВ ім.Т.Г.Шевченка м.Нова Одеса, Миколаївської області;
- ТОВ «Агат-Південь» Цюрюпинського району, Херсонської області;
- СТОВ «Мрія» Білозерського району, Херсонської області;
- ДП «Адідас-Україна», м.Миколаєва;
- ЧП «Белоус І.В.» м.Миколаєва;
- ТОВ «Грінтус-Екс» м.Миколаєва;
- ТОВ «САССК» м.Києва;
- ТОВ «Автотрейд – РС» м.Тернопіль, Тернопільської області;
- АТ «КredoBank» м.Миколаєва;
- Пат «Укртрансгаз», філія управління магістральних газопроводів «Черкаситрансгаз» м.Черкаси, Черкаської області;
- ТОВ «БРЕНД ОИЛ» м.Миколаєва;
- ТОВ НВФ «Агросвіт» Олександрівського р-ну, Кіровоградської обл.;
- ТОВ «НИКОЛАЕВ ЕНЕРГОСНАБ» м. Миколаїв;
- ФГ «Домашов Віталій Вікторович» м. Баштанка;
- ТОВ «БЕСТПРОЖЕКТ» м.Миколаєва;
- ТОВ «ПАНОРАМА КОМПАНІ» м. Миколаєва;
- ТОВ «АЛЬЯНС ЕКО АГРОГУМАТ» Кривоозерського р-ну, Дніпропетровської області;
- ТОВ «СП “ПІВДЕННА АГРАРНО-ЕКСПОРТНА КОМПАНІЯ”;
- Веснянська ОТГ.
10-15% – здобувачів вищої освіти факультету менеджменту щорічно мають можливість навчатись за дуальною формою з метою постійного накопичення знань та вмінь за обраною професією.
Фахові компетенції здобувачів вищої освіти
Знання, уміння, навички та способи мислення здобувачів вищої освіти, що навчаються на факультеті менеджменту МНАУ, а також їх погляди, цінності, інші особисті якості, набуті у процесі навчання, виховання та розвитку, які вони здатні продемонструвати після завершення освітньої програми або окремих освітніх компонентів відповідають вимогам, встановленим законодавством, відповідним стандартом вищої освіти та/або договором про надання освітніх послуг. Фахові компетенції, що набувають в процесі навчання здобувачі вищої освіти факультету менеджменту МНАУ, за різними спеціальностями та освітніми ступенями представлені нижче:
ОС «Бакалавр»
Знання і розуміння:
- базові уявлення про основи філософії, історії, психології, педагогіки соціології, етики що сприяють розвитку загальної культури й соціалізації особистості;
- базові знання з економіки та права, розуміння причинно-наслідкових зв’язків розвитку суспільства й уміння їх використовувати в професійній і соціальній діяльності;
- базові знання з фундаментальних природничих наук та математики, в обсязі, необхідному для освоєння кількісних методів аналізу управління діяльності;
- базові знання в галузі інформатики й сучасних інформаційних технологій;- сучасні уявлення про принципи структурної й функціональної організації економічних систем;
- базові знання з аналізу та планування показників господарсько-виробничої діяльності підприємства з урахуванням чинників зовнішнього та внутрішнього середовища його функціонування;
- базові знання з менеджменту (стратегічне управління, операційний менеджмент, управління персоналом, менеджмент організацій, маркетинг); – базові знання з нормативно-правової діяльності підприємств та державного регулювання економіки;
- базові знання з міжнародної економіки, набуття системних вмінь і навичок щодо забезпечення економічної ефективності підприємницької діяльності.
Застосування знань і розумінь:
Бакалавр з менеджменту підготовлений до рішення таких професійних завдань: вміння здійснювати процес розвитку та стимулювання (мотивації) персоналу; вміння прогнозувати та планувати цілі діяльності організації та підрозділів, здійснювати організацію проектів; здатність розробляти системи стратегічного, поточного (тактичного) та оперативного контролю діяльності; вміння знаходити та оцінювати нові ринкові можливості та формулювати бізнес-ідею; здатність здійснювати аналіз операційної та інвестиційної діяльності організації, використовувати результати для підготовки управлінських рішень.
Формування суджень:
– уміння критично оцінювати і прогнозувати соціальні, економічні, політичні, екологічні, культурні та інші події та явища; – здатність творчо мислити, доводити та відстоювати власну думку; – здатність до аналізу соціально-економічних проблем та процесів; – уміння вносити рекомендації щодо введення нових чи зміни існуючих вимог до якості продукції, процесів, менеджменту, систем управління якістю; – уміння використовувати проектний підхід до управління, формулювати мету, завдання, обґрунтовувати ресурсне забезпечення проекту, аналізувати правове поле, обмеження за ризиками.
ОС «Магістр»
Професійною компетенцією випускника – магістра є практична і дослідницька діяльність у сфері менеджменту і адміністрування, забезпечення процесу економічної діяльності організації, прийняття та реалізація управлінських рішень, здійснення контролю та координації діяльності.
Застосування знань і розумінь:
Магістр з менеджменту підготовлений до рішення таких професійних завдань:
- здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, ухвалювати управлінські рішення та забезпечувати умови їх реалізації;
- встановлювати критерії, за якими організація визначає подальший напрям розвитку, розробляти і реалізовувати відповідні стратегії та плани;
- приймати рішення щодо управління, організації, регулювання відносин між учасниками корпоративного управління на економіко-правовому
підґрунті, обґрунтовувати вибір моделей корпоративної поведінки, культури та соціальної відповідальності; - застосовувати інформаційні системи і технології в процесі підготовки, прийняття та впровадження управлінських рішень;
- формувати кадрову політику та корпоративну культуру організації та координувати процеси функціонування інформаційно-комунікаційної
системи організації; - реалізувати навички прийняття управлінських рішень в сфері обґрунтування інвестиційної стратегії, вибору ефективних її напрямків і форм розробки програми реального інвестування.
Формування суджень:
- здатність до оцінки та аналізу соціально-економічних процесів і явищ на глобальному (мега-), макро-, мезо- і мікрорівнях;
- уміння на основі інформаційного забезпечення обґрунтувати та приймати оптимальні управлінські рішення в умовах динамічного
середовища; - здатність виконувати управлінські функції відповідно до соціальних стандартів, стандартів якості;
- здатність до розробки та реалізації проектів (планування ресурсного забезпечення, часу, бюджету, якості, організація виконання робіт за
проектом, організація системи контролю та мотивації); - вміння формувати стратегію діяльності підприємства на різних організаційних рівнях для забезпечення ефективного розвитку.
ОС «Магістр»
Знання і розуміння:
Професійною компетенцією випускника – магістра є практична і дослідницька діяльність у сфері публічного управління та адміністрування, забезпечення процесу адміністративної діяльності організації, прийняття та реалізації управлінських рішень, здійснення контролю та координації дій.
Застосування знань і розумінь:
Магістр управитель з адміністративної діяльності підготовлений до рішення таких професійних завдань:
- приймати управлінські рішення, розробляти та реалізовувати проекти у публічному адмініструванні;
- визначати перспективи соціально-економічного розвитку на рівні об’єднаних територіальних громад, регіонів, країни в цілому;
- управляти змінами на різних рівнях державної служби відповідно до європейських стандартів;
- розробляти та застосовувати інструментарій аналізу політики та організаційних форм залучення громадськості до процесів опрацювання інформації та визначати напрямки розвитку публічних організацій;
- обґрунтовувати економічну ефективність діяльності організацій та установ;
- використовувати механізми інформаційних технологій електронного урядування в різних сферах публічного адміністрування;
- прогнозувати соціально-економічний розвиток та використовувати відповідні показники в адміністративній діяльності;
- аналізувати публічні фінанси як базу інформаційно-аналітичного забезпечення державного менеджменту;
- розробляти стратегічні плани управління організацією;
- використовувати антикризове управління організацією на всіх стадіях її життєвого циклу.
Формування суджень:
- набуття та розуміння суттєвого обсягу науково-теоретичних знань в сфері публічного управління;
- володіння базовими знаннями наукових понять, теорій та методів, необхідних для розуміння системи публічного управління та складових, що її формують;
- проведення досліджень в галузі публічного управління та адміністрування.
Перелік навчальних дисциплін та обсяг у кредитах ECTS варіативної частини навчального плану з підготовки здобувачів вищої освіти
Отримання фахових компетенцій здобувачами вищої освіти факультету менеджменту МНАУ відбувається за рахунок вивчення дисциплін: загальноекономічних, політичних, соціально-гуманітарних, фундаментальних, природничих, фахових. Здобувачі вищої освіти повинні виконати програму навчального плану та отримати можливість саморозвитку з обраного напряму.
Назва навчальної дисципліни | Кількість кредитів ECTS |
1. Нормативні навчальні дисципліни | |
1.1. Цикл соціально-гуманітарної підготовки | |
Філософія | 3,0 |
Історія України | 3,0 |
Історія української культури | 4,0 |
Українська мова (за професійним спрямуванням) | 3,0 |
Іноземна мова (за професійним спрямуванням) | 6,0 |
Психологія | 3,0 |
Соціологія та політологія | 3,0 |
Фізичне виховання | 9,0 |
1.2. Цикл фундаментальної, природничо-наукової та загальноекономічної підготовки | |
Вища математика | 7,0 |
Теорія ймовірностей та математична статистика | 3,0 |
Статистика | 6,0 |
Інформаційні системи та технології | 6,0 |
Основи економічної теорії | 4,0 |
Макро- та мікроекономіка | 5,0 |
1.3. Цикл професійної та практичної підготовки | |
Державне та регіональне управління | 3,0 |
Теорія організації та самоменеджмент | 3,0 |
Менеджмент | 4,0 |
Операційний менеджмент | 3,0 |
Управління персоналом | 3,0 |
Управління інноваціями | 3,0 |
Стратегічне управління підприємством | 3,0 |
Адміністративний менеджмент | 3,0 |
Правознавство | 4,0 |
Адміністративне право | 3,0 |
Трудове право | 3,0 |
Господарське право | 4,0 |
Економіка і фінанси підприємства | 6,0 |
Бухгалтерський облік та аудит | 3,0 |
Маркетинг | 3,0 |
Логістика | 3,0 |
Міжнародні економічні відносини | 3,0 |
Зовнішньоекономічна діяльність | 4,0 |
Безпека життєдіяльності та основи охорони праці | 3,0 |
2. Варіативна частина навчального плану | |
2.1. Цикл соціально-гуманітарної підготовки | |
Релігієзнавство | 3,0 |
Іміджелогія та риторика | |
Практичний курс з іноземної мови (англійська мова) | 5,0 |
Практичний курс з іноземної мови (німецька мова) | |
Економіка праці та соціально трудові відносини | 4,0 |
Публічне управління соціальним розвитком | |
2.2. Цикл фундаментальної, природничо-наукової та загальноекономічної підготовки | |
Економетрія | 4,0 |
Ризики в ЗЕД | |
Математичне програмування | 4,0 |
Моделювання економіки | |
Дослідження операцій | 4,0 |
Системи підтримки і прийняття рішень | |
2.3. Цикл професійної та практичної підготовки | |
Технологія виробництва продукції рослинництва | 3,0 |
Технологія виробництва продукції тваринництва | 4,0 |
Технологія переробки і зберігання сільськогосподарської продукції | 3,0 |
Механізація та автоматизація сільськогосподарського виробництва | 4,0 |
Організація виробництва та планування діяльності підприємств | 5,0 |
Методи оптимізації в економіці | 3,0 |
Управління проектами інформатизації | |
Аналіз господарської діяльності | 4,0 |
Макроекономічний аналіз | 3,0 |
Моделі економічної динаміки | |
Основи інвестування | 3,0 |
Захист інформації | |
Публічне адміністрування | 4,0 |
Державна служба | |
Інноваційний потенціал підприємства | 3,0 |
Комп’ютерні мережі | |
3. ДИСЦИПЛІНИ ВИБІРКОВИХ БЛОКІВ | |
Блок 1 | |
Інфраструктура товарного ринку | 3,0 |
Страхування | |
Інвестиційне право | |
Блок 2 | |
Статистика ринку | 3,0 |
Глобальна економіка | |
Управління венчурним бізнесом | |
Блок 3 | |
Антикризовий менеджмент | 4,0 |
Реклама у зовнішньоекономічній діяльності | |
Захист прав споживачів | |
Блок 4 | |
Регіональна економіка | 4,0 |
Основи сільськогосподарської кооперації | |
Моделювання ціноутворення інноваційної продукції | |
Блок 5 | |
Електронний документообіг | 3,0 |
Державне регулювання ЗЕД | |
Інноваційна політика | |
Блок 6 | |
Податковий менеджмент | 3,0 |
Зовнішньоекономічна політика | |
Економіка та організація інноваційної діяльності в АПК | |
Блок 7 | |
Системи обробки економічної інформації | 3,0 |
Міжнародне приватне право | |
Системи планування ресурсів підприємств (ERP) |
Назва навчальної дисципліни | Кількість кредитів ECTS |
1. ОБОВ’ЯЗКОВІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ | |
1.1. Цикл професійно-орієнтованої гуманітарної та соціально-економічної підготовки | |
Методологія соціальних емпіричних досліджень | 3,0 |
Економічна інформатика | 3,0 |
Аграрна політика | 3,0 |
Фізичне виховання | 3,0 |
1.2. Цикл професійної та практичної підготовки | |
Бізнес-менеджмент | 5,0 |
Економіка виробництва | 5,0 |
Аналіз і контроль підприємтва | 3,0 |
Менеджмент організацій (аграрних підприємств): планування, організація | 5,0 |
Стратегії міжнародного аграрного маркетингу | 3,0 |
Управління та оцінка проектів | 5,0 |
Фінансовий менеджмент | 3,0 |
Бізнес-логістика | 3,0 |
2. ВИБІРКОВІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ | |
2.1.Цикл професійно-орієнтованої гуманітарної та соціально-економічної підготовки | |
Конфліктологія і психологія управління | 3,0 |
Цивільний захист та охорона праці в галузі | 3,0 |
Управління змінами | 3,0 |
Ділове адміністрування | 3,0 |
2.2. Цикл професійної та практичної підготовки | |
Комунікації в адмініструванні | 3,0 |
Організаційна культура | |
Митне регулювання зовнішньоекономічної дяльності | |
Оцінка і складання балансу | 3,0 |
Автоматизована система обліку | |
Управління конкурентоспроможністю | |
Стандартизація та якість продукції | 3,0 |
Електронне врядування | |
Корпоративне управління | |
Менеджмент-консалтинг | 3,0 |
Концепція розвитку регіону | |
Міжнародна торгівля | |
Концепція розвитку підприємства | 3,0 |
Агросервіс | |
Менеджмент ЗЕД | |
Ринково- та неринково-оріентовані системи господарювання | 3,0 |
Креативний менеджмент | |
Міжнародні кредитно-розрахункові та валютні операції | |
Ділова іноземна мова (англійська) | 4,0 |
Ділова іноземна мова (німецька) | |
Ділова іноземна мова (французька) |
Розклад проведення лекційних та практичних занять науковцями, підприємцями та фахівцями з виробництва
На факультеті менеджменту МНАУ регулярно відбуваються відкритті заняття із залученням викладачів інших ВНЗ, спеціалістів державних органів, представників громадських організацій та бізнесу. Подібний формат проведення занять забезпечує здобувачам вищої освіти можливості для оволодіння змістом навчального матеріалу й ознайомлення з новими досягненнями науки, усвідомлення перспективи подальшого розвитку наукових пошуків у відповідних галузях, а також розкриття можливостей використання конкретних знань у професійній діяльності.
Нещодавно відбулася відкрита лекція директора ТОВ «ЕстераТрейдінг» Колтикова Ю.О. на тему: «Як впорядкувати свій бізнес?». Усі присутні отримали корисну інформацію щодо особливостей вибору старт-апів, вивчення ринку, управління ризиками бізнесу та ін.
На студентів та викладачів факультету менеджменту чекають і інші цікаві лекції із практиками, що досягли успіху в своїй справі.
Графік контролю самостійної роботи здобувачів вищої освіти ОС “Бакалавр” та ОС “Магістр” факультету менеджменту 073 “Менеджмент” у другому семестрі 2022-2023 навчального року
Графік контролю самостійної роботи здобувачів вищої освіти ОС “Бакалавр” та ОС “Магістр” факультету менеджменту 051 “Економіка”, 281 “Публічне управління та адміністрування” у другому семестрі 2022-2023 навчального року
Графік контролю самостійної роботи здобувачів вищої освіти ОС “Молодший бакалавр” факультету менеджменту 073 “Менеджмент”, 242 “Туризм”, 122 “Комп’ютерні науки” у першому семестрі 2023-2024 навчального року
Графік контролю самостійної роботи здобувачів вищої освіти ОС “Бакалавр” факультету менеджменту 073 “Менеджмент”, 241 “Готельно-ресторанна справа”, 242 “Туризм” у першому семестрі 2023-2024 навчального року
Графік контролю самостійної роботи здобувачів вищої освіти ОС “Бакалавр” факультету менеджменту 122 “Комп’ютерні науки” у першому семестрі 2023-2024 навчального року
Графік контролю самостійної роботи здобувачів вищої освіти ОС “Бакалавр” факультету менеджменту 051 “Економіка”, 281 “Публічне управління та адміністрування” у першому семестрі 2023-2024 навчального року
Графік контролю самостійної роботи здобувачів вищої освіти ОС “Молодший бакалавр” факультету менеджменту 073 “Менеджмент”, 242 “Туризм” у другому семестрі 2023-2024 навчального року
Графік контролю самостійної роботи здобувачів вищої освіти ОС “Бакалавр” та ОС “Магістр” факультету менеджменту 073 “Менеджмент” у другому семестрі 2023-2024 навчального року
Графік контролю самостійної роботи здобувачів вищої освіти ОС “Бакалавр” факультету менеджменту 122 “Комп’ютерні науки” у другому семестрі 2023-2024 навчального року
Графік контролю самостійної роботи здобувачів вищої освіти ОС “Бакалавр” факультету менеджменту 241 “Готельно-ресторанна справа” у другому семестрі 2023-2024 навчального року
Графік контролю самостійної роботи здобувачів вищої освіти ОС “Бакалавр” факультету менеджменту 242 “Туризм” у другому семестрі 2023-2024 навчального року
Графік контролю самостійної роботи здобувачів вищої освіти ОС “Бакалавр” та ОС “Магістр” факультету менеджменту 051 “Економіка”, 281 “Публічне управління та адміністрування” у другому семестрі 2023-2024 навчального року
Рейтингове оцінювання здобувачів вищої освіти
Метою впровадження рейтингового оцінювання досягнень здобувачів вищої МНАУ є створення (на засадах єдиних критеріїв) системи об’єктивного аналізу якості освітньої діяльності та рівня, здобутих здобувачами вищої освіти знань, умінь, навичок та інших компетентностей (якості вищої освіти), що спрямовані на пошук та реалізацію механізмів їх удосконалення, упровадження у МНАУ дієвих форм поєднання науки та освіти, інноваційних інтегрованих технологій і методик організації освітньо-виховного процесу, освітньо-наукової, громадської, культурно-мистецької та спортивної діяльності здобувачів вищої освіти.
Рейтинг здобувачів вищої освіти факультету менеджменту Миколаївського національного аграрного університету для визначення стипендій формується на основі середнього балу з навчальних дисциплін, які оцінюються за 5-ти бальною системою (екзамени, курсові роботи (проекти), диференційовані заліки, звіти з практичної підготовки), загальної суми балів у кредитах ЕКТС з усіх навчальних дисциплін, які виносяться на підсумкову атестацію, включаючи курсові роботи (проекти), а також результатів участі здобувачів вищої освіти, які навчаються за державним замовленням, в освітній, науковій, громадській діяльності (у тому числі волонтерській діяльності), участі у роботі органів студентського самоврядування, культурно-мистецьких та спортивних заходах.
Кафедри
Кафедра економіки підприємств
завідувач кафедри
кандидат економічних наук, доцент
Христенко Ольга Андріївна
Кафедра менеджменту та маркетингу
завідувач кафедри
доктор економічних наук, доцент
Полторак Анастасія Сергіївна
Кафедра готельно-ресторанної справи та організації бізнесу
завідувач кафедри
доктор економічних наук, професор
Червен Іван Іванович
Кафедра економічної кібернетики, комп’ютерних наук та інформаційних технологій
в.о. завідувача кафедри
кандидат педагогічних наук, доцент
Тищенко Світлана Іванівна
Кафедра публічного управління та адміністрування і міжнародної економіки
завідувач кафедри
доктор економічних наук, професор
Ключник Альона Володимирівна
Науково-дослідна робота на факультеті
Науково-педагогічні працівники факультету активно виконують наукові дослідження у різноманітних напрямках, що висвітлюють актуальні проблеми аграрної економіки та відповідають проблематиці ННПЦ Миколаївського НАУ (9 зареєстрованих тем):
- «Формування конкурентоспроможного і соціально-орієнтованого розвитку підприємницьких структур аграрного сектору економіки» (2016 р.);
- «Стратегія підвищення конкурентоспроможності суб’єктів аграрного сектору економіки Півдня України» (2021 р.);
- «Обґрунтування механізму управління розвитком підприємств готельно-ресторанної сфери» (2021 р.).
- «Формування та функціонування ринків сільськогосподарської продукції в умовах євроінтеграційних процесів» (2016 р.);
- «Управління системою фінансово-економічної безпеки соціально-економічних систем різних рівнів функціонування» (2021 р.);
- «Розвиток механізмів управління персоналом в системі менеджменту підприємств, установ та організацій» (2021 р.).
- «Формування та розвиток екологобезпечного землекористування в сільськогосподарських підприємствах» (2014 р.);
- «Формування ринку сільськогосподарської продукції на засадах стійкого розвитку підприємств аграрного сектору» (2014 р.);
- «Продовольча безпека України в умовах євроінтеграції» (2014 р.);
- «Соціально-економічні проблеми відтворення трудового потенціалу населення України» (2017 р.);
- «Організаційно-економічний механізм продовольчого забезпечення на засадах сталого розвитку сільськогосподарського землекористування» (2017 р.);
- «Формування механізму та забезпечення стійкого розвитку сільських територій в умовах глобалізації» (2017 р.);
- «Управління людським капіталом на підприємствах готельно-ресторанної сфери» (2022 р.);
- «Організаційно-економічний механізм формування продовольчого потенціалу на засадах сталого розвитку сільського господарства» (2022 р.).
- «Економічне зростання підприємств аграрного сектору в умовах зовнішньоекономічних зв’язків України» (2013 р.);
- «Організаційно-економічні засоби формування та розвитку потенціалу суб’єктів господарювання сільських територій України» (2013 р.);
- «Зовнішньоекономічні трансформації функціонування агропродовольчого комплексу та їх вплив на формування ефективних відносин між його суб’єктами» (2016 р.);
- «Оцінювання діяльності органів публічного управління» (2018 р.);
- «Організаційно-правове регулювання розвитку територіальних громад» (2020 р.);
- «Розвиток страхової екосистеми України в умовах структурних трансформацій» (2021 р.);
- «Формування потенціалу місцевого розвитку територіальних громад» (2022 р.).
- «Побудова та використання математичних моделей економічних систем для підвищення ефективності господарювання аграрного сектору» (2016 р.);
- «Економічна безпека України в умовах глобалізації: імперативи забезпечення, відтворення потенціалу у кризових умовах» (2023 р.).
Міжнародна співпраця
Науково-викладацький склад факультету менеджменту активно долучається до міжнародної співпраці за наступними напрямками діяльності:
- Участь у міжнародних конференціях;
- Видання наукових статей у міжнародних журналах;
- Участь у конкурсах грантових проектів;
- Співпраця із закордонними університетами.
У рамках співпраці із Університетом прикладних наук Вайнштефан-Тріздорф на факультеті менеджменту відбувається підготовка фахівців за спеціальністю «Аграрний менеджмент».