Нове суспільство висуває нові вимоги перед освітою. Реалізація нових завдань освіти потребує нових підходів, звернення до особистості студента з її потребами та інтересами.
Тільки активні форми інноваційного виховання створюють умови для ефективного нагромадження кожним студентом особистого досвіду, самостійного усвідомлення ним загальнолюдських цінностей, дозволяють йому проявити ініціативу, творчість, самостійність у процесі активної особистісно значущої діяльності, стимулюють його до природного самовираження та самореалізації.
В усіх моделях виховної роботи МНАУ слід підкреслити важливість співпраці органів студентського самоврядування та керівництва університету. Студентське самоврядування в нашому університеті є не просто самостійним явищем, а виступає суттєвим компонентом усього виховного процесу, що має особливе ідеологічне навантаження.
Виховна система у Миколаївському національному аграрному університеті вже упродовж багатьох років є одним із основних аспектів розвитку особистості студента, що забезпечує його конкурентоспроможність і спирається на взаємодію та співпрацю науково-педагогічних працівників і студентів у сферах їх спільної навчальної та позанавчальної діяльності, а також у процесі реалізації повноважень самоврядування. Томе не випадково питання виховання, соціального становлення сучасної молоді, розвиток системи самоврядування належить до пріоритетних напрямів державної молодіжної політики.
Важливою є роль студентської колегії у створенні позитивного іміджу університету, що охоплює наукову, навчальну та виховну роботу.
Провідними напрямами діяльності студентської колегії, до складу якої входить студентський президент, студентські декани факультетів, голови студентських рад гуртожитків, студентська редколегія університетської газети «Агросвіт», студентський профспілковий комітет, є вирішення проблем соціального захисту студентів, організація системи матеріальної допомоги, сприяння навчальній, науковій, виховній діяльності, роботі студентських гуртків, товариств, об’єднань, студій, клубів за інтересами, роботі студентських рад гуртожитків, вирішення соціально-побутових питань тощо
За ініціативи студентської колегії організовуються благочинні акції «Твори добро» для надання адресної допомоги інвалідам, ветеранам Великої Вітчизняної війни, ветеранам праці, людям похилого віку Міського притулку, студентам-інвалідам університету, учням Привільнянської школи-інтернату та ін.
Органи студентського самоврядування є важливою ланкою національного виховання молоді, керуючись концептуальними засадами громадянського виховання студентів університету, зокрема патріотичного, морально-етичного, екологічного, фізичного, правового, політичного тощо.
Студентська колегія університету є консультативно-дорадчим органом при ректораті університету, що дозволяє більш повно враховувати пропозиції студентів під час вирішення питань у сферах освіти, праці, соціального становлення та розвитку особистості, налагодження конструктивної взаємодії між адміністрацією університету і органами студентського самоврядування у вирішенні загальноуніверситетських справ.
ПРАСОВА Надія
студентський декан факультету, голова навчально-виховної комісії, здобувачка вищої освіти освітньої спеціальності 212 «Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза», академічна група ВМ 6/1
ЛОЙКО Світлана
заступниця студентського декана факультету, член навчально-виховної комісії, староста 2-го курсу СВО «Магістр», здобувачка вищої освіти освітньої спеціальності 204 «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва», академічна група ТМ 2/1
ГОНЧАР Анна
секретар студентського деканату, здобувачка вищої освіти освітньої спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерії», академічна група БТ 4/1
ЧОБОТАРЬ Діана
голова профспілкової організації студентів факультету, здобувач вищої освіти освітньої спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерії», академічна група БТ 4/1
ПОСУХІН Вадим
голова товариства молодих науковців, здобувач ступеня «Доктор філософії» 2-го року очної (денної) форми навчання, освітньої спеціальності 204 «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва». Тема дослідження: «Оцінка біології розмноження та біотехнології регуляції відтворювальних функцій молочних порід Bos taurus». Науковий керівник: д-р с.-г. наук, професор М.І. Гиль.
ФІЛІМОНОВА Світлана
товариство молодих науковців, здобувачка вищої освіти освітньої спеціальності 212 «Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза», академічна група ВМ 5/1
КОВАЛЬ Дарина
навчально-виховна комісія здобувачка вищої освіти освітньої спеціальності 212 «Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза», академічна група ВМ 6/1
КВАСНИЦЯ Артем
волонтерський сектор, здобувач вищої освіти освітньої спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерії», академічна група БТМ 2/1
КІРСТЯ Олександра
голова студентської ради гуртожитку № 2, здобувачка вищої освіти освітньої спеціальності 204 «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва», академічна група Т 4/2
ВАГІН Богдан
заступник голови студентської ради гуртожитку № 2, здобувач вищої освіти освітньої спеціальності 212 «Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза», академічна група ВМ 6/1
ЗАДОРОЖНЯ Софія
організатор культмасових заходів, здобувачка вищої освіти освітньої спеціальності 181 «Харчові технології», академічна група ХТ 2/1
ГЛАЗКО Станіслав
організатор спортивних заходів, здобувач вищої освіти освітньої спеціальності 204 «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва», академічна ТМ 2/1
БАШТОВА Софія
староста 1-го курсу, здобувачка вищої освіти освітньої спеціальності 212 «Ветеринарна медицина», академічна група ВМ 1/1
БОРТНИК Богдан
староста 2-го курсу, здобувач вищої освіти освітньої спеціальності 181 «Харчові технології», академічна група ХТ 2/1
КУЛЄШОВ Дмитро
староста 2-го курсу, здобувач вищої освіти освітньої спеціальності 204 «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва», академічна група Т 2/1
ГОНЧАР Анна
староста 4-го курсу, здобувачка вищої освіти освітньої спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерії», академічна група БТ 4/1
ЄГОРОВА Уляна
староста 1-го курсу магістрів, здобувачка вищої освіти освітньої спеціальності 181 «Харчові технології», академічна група ХТМ 1/1
ЛОЙКО Світлана
староста 2-го курсу магістрів, здобувачка вищої освіти освітньої спеціальності 204 «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва», академічна група ТМ 2/1
Вирішення проблем соціального захисту студентів, організація системи матеріальної допомоги, сприяння навчальній, науковій, виховній діяльності, роботі студентських гуртків, товариств, об’єднань, студій, клубів за інтересами, роботі студентських рад гуртожитків, вирішення соціально-побутових питань тощо.
Основним завданням є підвищення ефективності навчально-виховного процесу, забезпечення виховання духовності та культури студентів. Проведення індивідуальної та групової виховної роботи, встановлення зв’язків із батьками студентів, з’ясування проблем студентів, надання їм допомоги, здійснення контролю за навчальним процесом, дотримання студентами морально-етичних норм поведінки й патріотизму, статуту і внутрішнього розпорядку університету.
Основним завданням є сприяння оволодінню студентами науковими методами пізнання, дослідження, написанню наукових доповідей, створенню повідомлення про виконану роботу, участі у різноманітних виставках, олімпіадах, конкурсах наукових студентських робіт, обговоренню наукових питань, виступам із результатами досліджень на студентських наукових конференціях.
Основним завданням є робота по залученню студентів до естетичних і культурних цінностей, залученню студентства в активну культурно-масову діяльність, популяризація діяльності колективу художньої самодіяльності.
Спортивний сектор передбачає ряд заходів, які проводяться з метою пропаганди і широкого використання засобів фізичної культури та спорту, формування у студентів навичок здорового способу життя, активізація спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи, запобігання антисоціальних проявів серед студентської молоді.
Основним завданням є організація благочинних акцій «Твори добро» для надання адресної допомоги інвалідам, ветеранам Великої Вітчизняної війни, ветеранам праці, людям похилого віку Міського притулку, студентам-інвалідам університету, учням Привільнянської школи-інтернату та ін.