Гула Лариса Вікторівна
старший викладач кафедри методики професійного навчання
У 1993 р. закінчила Криворізький державний педагогічний інститут.
Після закінчення інституту працювала методистом з організації комп’ютерного обслуговування психологічної служби при Новобузькому райво. З 1994 по 2000 рр. – вчителем математики у Новобузькій ЗОШ № 1, з 2000 по 2001 рр. – викладачем інформатики та АСОЕІ в Казанківському ПТУ-41, з 2001 по 2007 рр.- вчителем математики та інформатики у Казанківській ЗОШ №1, з 2007 по 2016 рр. – заступником директора з ВР та вчителем математики та інформатики в Лиманівській ЗОШ. В 2016 р. займала посаду заступника голови Галицинівської громади з гуманітарних питань. З 2017 по 2018 рр. працювала начальником відділу освіти, культури, молоді та спорту Галицинівської сільської ради. У 2018 р. вступила в аспірантуру ХНУВС за спеціальністю 011 «Науки про освіту», спеціалізацією 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. У цьому ж році долучилася до колективу науково-педагогічних працівників інженерно-енергетичного факультету та розпочала працювати в Миколаївському національному аграрному університеті.
З 2021 р. є членкинею Харківської обласної організації «Науковий центр дидактики менеджмент-освіти»
У 2022 році закінчила Харківський національний університет внутрішніх справ за Освітньою програмою «Психологія (практична психологія)» та здобула кваліфікацію:
ступінь вищої освіти магістр, галузь знань «Соціальні та поведінкові науки», спеціальність «Психологія».
Загальний педагогічний стаж педагогічної роботи у закладах освіти – 28 років
- підготовка викладачів до організації самостійної роботи у системі закладів вищої освіти на основі студентоцентрованої освітньої парадигми
- студентоцентризм як один з механізмів підвищення якості вищої освіти
- впровадження інтерактивних технологій у вищих навчальних закладах
- Психологія(для здобувачів вищої освіти 1 року навчання, першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей: 201 «Агрономія», 073 «Менеджмент», 051 «Економіка», 241 «Готельно-ресторанна справа», 242 «Туризм», 162-«Біотехнології та біоінженерія»; для здобувачів вищої освіти 1 року навчання, другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 211 «Ветеринарна медицина»)
- Основи психології (для здобувачів вищої освіти 1 року навчання, початкового рівня (короткий цикл) вищої освіти спеціальностей: 242 «Туризм», 073 «Менеджмент»)
- Педагогіка вищої школи (для здобувачів вищої освіти 1 року навчання, другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 208«Агроінженерія», 211 «Ветеринарна медицина»)
- Гула Л. В. Особливості організації самостійної роботи зво в умовах методичної роботи / Л. В. Гула // Розвиток українського села – основа аграрної реформи в Україні : тези доповідей Причорноморської регіональної науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу, 17-19 квітня 2020 р., м. Миколаїв. – Миколаїв : МНАУ, 2020. – С. 70-74.
- Гула Л. В. Актуальні аспекти організації самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів / Л. В. Гула // Розвиток українського села – основа аграрної реформи в Україні : матеріали конференції. – Миколаїв : МНАУ, 2019.
- Гула Л. В. Студентоцентризм як один з механізмів підвищення якості вищої освіти / Л. В. Гула // Модернізація та наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку суспільства і технологій : матеріали ІІІ міжнар. конф. м. Київ, 24–25 січня 2020 р – 2020. – С. 3-5.
- Гула Л. В. Впровадження інтерактивних технологій у вищих навчальних закладах / Л. В. Гула // Збірник наукових праць «ΛΌГOΣ». – 2019. – Т. 5. – С. 41-45.
- Гула Л. В. Самостійна робота студента як провідний етап стосовно підготовки майбутніх фахівців / Л. В. Гула // ΛΌГOΣ : збірник наукових праць. – 2019. – Т. 2.
- Гула Л. В. Самостійна робота студентів в контексті сучасної вищої освіти / Л. В. Гула // Збірник наукових праць «ΛΌГOΣ». – 2019. – Т. 3. – С. 35-38.
- Гула Л. В. Особливості та тенденції організації самостійної роботи в умовах методичної роботи закладів вищої освіти України / Л. В. Гула // Соціально-економічний розвиток регіонів в умовах трансформації. Напрям 4. Євроінтеграційні процеси в сучасному освітньому просторі: психолого-педагогічні аспекти. – Ополе, 2020. – С. 251-259.
- Гула Л. В. Підготовка викладачів до організації самостійної роботи в закладах вищої освіти України як педагогічна проблема / Л. В. Гула // Інноваційна педагогіка. – 2019. – №15. – С. 52-58.
- Гула Л. В. Студентоцентрований підхід до організації самостійної роботи студентів у ЗВО / Л. В. Гула // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 27., Том 2. – С. 157-161.
- Гула Л. В. Шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів / Л. В. Гула // Науковий часопис національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2020. – Вип. 72, Т. 1. – С. 131-136.
- Гула Л. В. Історичні засади формування студентоцентрованої освітньої парадигми / Л. В. Гула //Психологія та педагогіка у ХХІ столітті: перспективні та приорітетні напрямки досліджень: матеріали міжнар.-практ. конф. м. Київ, 5–6 червня 2020 р – 2020. – С. 11-14.
- Гула Л. В. Особливості та тенденції в управлінні самостійною роботою студентів / Л. В. Гула //Міжнародна науково-практична конференція: «Особистість, сім’я і суспільство: питання педагогіки та психології», секція сучасні психологічні та педагогічні методи викладання м. Львів, 22-23 листопада 2019р – 2019- С. 143-147.
- Гула Л. В. Психологічний аспект конфліктності людських стосунків // Українство: динаміка сенсів і вимірів національного буття : матеріали Всеукраїнської наукової конференції, м. Кривий Ріг, 6 листопада 2020 р. Кривий Ріг : ДЮІ МВС України, 2020. С.119-121.
- Гула Л. В. Використання компетентнісного підходу стосовно професійної спрямованості майбутніх психологів // Теоретичні та практичні аспекти підготовки психологів у закладах вищої освіти : матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару з міжнародною участю, Київ, 31 березня 2021 р. Київ :НУБіП України, 2021. С. 31-32.
- Gula L.V. The role of motivation in the development of positive attitudes among higher education learners // Педагогічні інновації : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 28-29 квітня 2021 р. Миколаїв : МНАУ, C. 57-59.
- Gula L. V. Social and pedagogical aspects productive professional training of agricultural students // Педагогічні інновації : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 28-29 квітня 2021 р. Миколаїв : МНАУ, C. 71-73.
- Kateryna H. Trybulkevych, Tatyana L. Shchegoleva, Tamila L. Gruba, Larisa V. Gula, Yaroslav B. Zoriy. Ethics of Communication as an Important Component of Teacher Self-Branding in the Settings of the Digital Environment // European Journal of Educational Research. Volume 10, Issue 2, 641 – 655. doi: 10.12973/eu-jer.10.2.641.
- Гула Л. В. Історичні засади формування студентоцентрованої концепції та її вплив на особливості самостійної роботи студентів у ЗВО // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2021. В. 37. Т. 1. С. 272-280.
- Гула Л. В. Організація самостійної роботи студентів на принципах студентоцентризму узакладах вищої освіти // Теорія і практика сучасної науки і освіти : матеріали VI міжнар. наук.-практ. конф. 22-23 жовтня 2022 рік, м. Львів. Львів, 2022. С. 11-14.
- Гула Л. В. Особливості студентоцентрованих педагогічних технологій закладів вищої освіти // Технологічні засади професійної підготовки фахівців вищої освіти в умовах дистанційного навчання : матеріали Всеукраїнського науково-практичного вебінару для науково-педагогічних працівників, м. Харків, 22 листопада 2022 року / за ред. В.М. Нагаєва. Харків : ХОГО «Науковий центр дидактики менеджмент-освіти», 2022.
- Гула Л. В. Історичні основи формування студентоцентрованої концепції та її вплив на розвиток самостійної роботи студентів // Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузей сучасної освіти, науки і практики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 26 січня 2023 р. / Міжнародна Академія Прикладних Наук (Республіка Польща) ; Державний біотехнологічний університет (Україна). Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. С. 256-260.
- Гула Л. В. Соціальні та психологічні аспекти продовольчої безпеки // Продовольча безпека України в умовах війни і післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум = Food security of Ukraine in the conditions of the war and post-war recovery: global and national dimensions. International forum : доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції, 01-02 червня 2023 р., м. Миколаїв / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. Миколаїв : МНАУ, C. 361-364.
- Літвінчук С. Б., Гула Л. В. Сучасні підходи до навчання майбутніх економістів засобами комп’ютерних технологій. Modern Economics. 2022. № 33(2022). С. 50-57.
- Litvinchuk S. B., Gula L. (2022). Modern approaches to training future economists in computer technology. Modern Economics, 33(2022), 50-57.
- Гула Л. В. Методи активізації навчання у ЗВО: сучасні тренди // Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 54, Т. 1. С.133-136.
- Morozova M., Gula L., Dymar N., Diachenko I., Bykadorova N. Influence of Critical Thinking Technologies on Improvement of Students Performance During Self-Study // Journal of Curriculum and Teaching. 2022. Vol. 11, No. 1; Special Issue.
- Психологія [Електронний ресурс] : методичні рекомендації з вивчення дисципліни та виконання практичних та самостійних робіт для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня “Бакалавр” спеціальності 201 “Агрономія” / уклад. Л. В. Гула. – Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2020. – 80 с.
- Педагогіка вищої школи [Електронний ресурс] : методичні рекомендації з вивчення дисципліни та виконання самостійної роботи для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня “Магістр” спеціальності 208 “Агроінженерія” заочної форми навчання / уклад. : Л. В. Гула. — Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2019. – 32 с.
- Педагогіка вищої школи [Електронний ресурс] : методичні рекомендації з вивчення дисципліни та виконання самостійної роботи для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня “Магістр” спеціальності 208 “Агроінженерія” денної форми навчання / Л. В. Гула. – Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2019. – 57 с.
- Психологія : методичні рекомендації до виконання самостійних та практичних робіт для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня “Молодший бакалавр” початкового рівня(короткий цикл) спеціальності 073 “Менеджмент” денної форми навчання / уклад. Л. В. Гула. Миколаїв : МНАУ, 2021. 80 с.
- Психологія : методичні рекомендації до виконання самостійних та практичних робіт для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня “Молодший бакалавр” початкового рівня (короткий цикл) спеціальності 242 “Туризм” денної форми навчання / уклад. Л. В. Гула. Миколаїв : МНАУ, 2021. 80 с.
- Психологія : методичні рекомендації для виконання практичних та самостійних робіт здобувачами першого(бакалаврського) рівня вищої освіти ОПП «Агрономія»спеціальності 201 «Агрономія» заочної форми здобуття вищої освіти / уклад. Л. В. Гула. Миколаїв : МНАУ, 2022. 82 с.
- Психологія : методичні рекомендації для виконання практичних та самостійних робіт здобувачами першого(бакалаврського) рівня вищої освіти ОПП «Готельно-ресторанна справа» спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» денної та заочної форми здобуття вищої освіти / уклад. Л. В. Гула. Миколаїв : МНАУ, 2023. 80 с.
- Психологія : конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОПП «Готельно-ресторанна справа» спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» денної та заочної форми здобуття вищої освіти / уклад. Л. В. Гула. Миколаїв : МНАУ, 2023. 130 с.
- Національний університет біоресурсів і природокористування України, ННІ післядипломної освіти підвищення кваліфікації СС 00493706/009195-19 «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності» від 05.04.2019 р.
- Центр забезпечення якості освіти Національного університету «Києво-Могилянська академія» сертифікат 052062, курс«Академічна доброчесність» 08 квітня 2021 р.
- Центр розвитку кадрового потенціалу при Сумському державному університеті свідоцтво СП №05408289/1548-22 «Методи активізації навчального процесу: сучасні тренди» від 07.10.2022 р.
- Навчально-науковий центр післядипломної освіти при Національному університеті кораблебудування імені адмірала Макарова свідоцтво № СПК 02066753/0391-23 «Новітні педагогічні технології в освітньому процесі» від 05.07.2023 р.